Avatar billede mejeri Nybegynder
24. maj 2003 - 08:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kompas økonomiprogram

Jeg har brug for gode råd og vejledninger vedr.økonomiprogrammet kompas.
Hvem kan give mig det?.Jeg benytter i dag programmet pcplus
NM
Avatar billede bentemil Praktikant
24. maj 2003 - 17:24 #1
Hvad vil du vide??
Avatar billede mejeri Nybegynder
25. maj 2003 - 08:05 #2
Er det et program der er til at finde ud af for nybegynder,eller skal jeg til at betale det helt store for kursus mm.
Mange af de forskellige programmer er utrolig indviklet.
Avatar billede bentemil Praktikant
25. maj 2003 - 09:42 #3
Hvis du ved noget og alm. regnskabsprincipper er programmet utrolig let at anvende. Jeg har arbejdet med det i 10 år.
Bent
Avatar billede jtang Nybegynder
28. maj 2003 - 01:36 #4
Hvis du endnu ikke har bestemt dig for Kompas, skulle du overveje at prøve programmet SummaSummarum. Det er et let og overskueligt program, og anvender mange af de samme kommandoer som PC Plus.
Desuden kan det downloades og afprøves før du bestemmer dig.
/jt