Avatar billede cyfer Nybegynder
24. maj 2003 - 00:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne porte til ICQ?

Hey... Skal have åbnet for portene så man kan modtage filer i ICQ...
( Ved ikke hvilke porte )

Jeg har en D-LINK DI-604

Og jeg skal have forklaret hvordan jeg åbner op for de porte der skal åbnes for!
Avatar billede cyfer Nybegynder
24. maj 2003 - 00:28 #1
ligemeget
Avatar billede vegas-the_gambler Nybegynder
24. maj 2003 - 00:52 #2
Nu ved jeg godt at det er ligemeget men, under opsætning at din router er der under menuen Advanced en undermenu som hedder Virtual Server.. Under denne menu kan du åbne porte lige som du har løst til.. ICQ kræver ikk at få åbnet nogen port, men derimod hvis du bruger emule, edonkey eller noget i den retning skal du åbne porten 4672, 4662, 4661, 4242 og 6667. Det giver dig automatisk Højt Id hvis der er et problem der.. mvh Vegas - The Gambler