Avatar billede morten.n Nybegynder
23. maj 2003 - 22:26 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

design til banner

hej  er der nogen der  vil designe et banner til vores  s- ide? banneret skal ha et  bagrunds billed der  handler om  hardball  på teksten på banneret skal  der  stå: Team S.W.A.T.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
23. maj 2003 - 22:51 #1
Du har vel ikke et link til din side, så man kan få en ide om hvilken stil der er at foretrække? Og i hvilken størrelse skal det være?
Avatar billede zhark Nybegynder
24. maj 2003 - 00:05 #2
Som jacobsynder skriver er der jo intet om evt. str. m.v.?
Her er et forsøg: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/teamswat.jpg
Siden kan være nede ind imellem idet der opdateres for tiden.
Mvh. zhark
Avatar billede Jman Praktikant
24. maj 2003 - 00:08 #3
hvad er hardball ?
Avatar billede Jman Praktikant
24. maj 2003 - 00:09 #4
en anden form for baseball?
Avatar billede zhark Nybegynder
24. maj 2003 - 01:00 #5
Jeg ved'et sku' egentlig ikke! Ved at søge på "hardballl" var de fleste billeder noget med baseball, men måske er det helt i skoven :))) Måaske dækker det også golf
Avatar billede miss-g Seniormester
24. maj 2003 - 01:50 #6
Avatar billede morten.n Nybegynder
24. maj 2003 - 10:37 #7
minn side hedder www.s.w.a.t.assacins.webbyen.dk hardabll handler om at man skal skyde hinanden med små plastik kugler....

så hvis i kan lave et banner er jeg glad...
Avatar billede morten.n Nybegynder
24. maj 2003 - 20:00 #9
til -Master-d- kan du lave nogle flere banner?
Avatar billede Kengun Praktikant
26. maj 2003 - 11:45 #10
Morten> Kan du ik give oss litt mere information, som størrelse, farve, etc.?