Avatar billede rasm Nybegynder
23. maj 2003 - 21:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

valve hammer editor hjælp tak

jeg vil til at bruge valve hammer til at lave baner til cs med men hvordan laver jeg mure jeg trykker Ctrl+h og der skriver jeg -12 hvad gør jeg forkert jeg har markeret i forvejen
Avatar billede ldrada Nybegynder
23. maj 2003 - 21:06 #1
hvis du kunne være mere specifik...
Avatar billede rasm Nybegynder
23. maj 2003 - 21:08 #2
hvad mener du
Avatar billede zipolo Nybegynder
23. maj 2003 - 21:09 #3
hmmm nu har jeg selv lavet et par baner det gik godt nok! og dte passer jo det du skriver der sådan er det når jeg skal lave det
Avatar billede rasm Nybegynder
23. maj 2003 - 21:11 #4
hvordan skal jeg gøre det
Avatar billede zipolo Nybegynder
23. maj 2003 - 21:13 #5
da jeg lavede mine baner gjorde jeg NØJAGTIG det som du skriver der det er sådan det fungere ved mig men hvis det ikke virker kan du prøve med -11