Avatar billede krohn Praktikant
23. maj 2003 - 19:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftede filer

Jeg kan FA... ikke huske hvor jeg ændre sikkerheds instillingerne for Outlook XP så vedhæftede filer kan åbnes..
Så derfor må jeg jo op med disse 30 point :)
Avatar billede mortrr Praktikant
23. maj 2003 - 19:27 #1
Hent den her:
http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm

Den gør det dejligt nemt.
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. maj 2003 - 19:29 #2
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2003 - 19:30 #3
1. Åbn editoren til registreringsdatabase (start --> kør --> regedt32.exe (eller regedit.exe))
2. Find nøglen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security
3. Opret en ny "String" ved navn "Level1Remove" indeholdende de værdier du ønsker, fx exe;com;bat
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2003 - 19:30 #4
fuck mand....igen :o)
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. maj 2003 - 19:32 #5
*g*:D Og jeg sidder enda uden mail for tiden:( dumme webdomain, køb ikke hos dem.
/GeForce3
Avatar billede krohn Praktikant
23. maj 2003 - 20:36 #6
Det er da muligt at sætte det op i Outlook uden at skulle i registeringsdatabasen, Det har jeg gjort på den ene pc jeg har, kan bare ikke huske hvordan
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2003 - 20:39 #7
krohn >> Jeg kan ikke finde den funktion i Outlook XP nogen steder. Mener kun det er i Outlook Express det er muligt.
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. maj 2003 - 20:45 #8
Det kan man ikke i Outlook, kun i outlook express.. Men har har også lagt en fil man kan køre så man ikke skal i registeringsdatabasen...
Avatar billede krohn Praktikant
23. maj 2003 - 20:50 #9
Jeg bruger da Outlook der hjemme, og der virker det da, jeg har ikke været i reg og ændre noget
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. maj 2003 - 21:01 #10
Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed -> Fjern hak ved "tillad ikke, at vedhæftede filer...."
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2003 - 21:06 #11
krohn >> Hvorfor henter du ikke bare den .reg fil i Geforce3's link. Så virker det jo :o)
Avatar billede krohn Praktikant
23. maj 2003 - 21:32 #12
Ja jeg må jo give mig, jeg må have opgraderet fra espress
Avatar billede krohn Praktikant
23. maj 2003 - 21:33 #13
Har lige været inde poå M$ site og de mener det samme som Geforce3,,,,
Avatar billede mortrr Praktikant
24. maj 2003 - 15:30 #14
Hvis nu du havde startet med at lytte til mig, og downloade den attachment options, så havde du haft det oppe og køre for længe siden.