Avatar billede erik_n Nybegynder
28. november 2000 - 16:16 Der er 18 kommentarer

Tip en ven

jeg vil have en sritp, ligesom den der lægger i eksperten under tip en ven, kan du måske lave en til mig, det er ligegyldigt hvis den er asp, eller php, og tak for hjælpen.
Avatar billede tpiil Nybegynder
28. november 2000 - 16:18 #1
asp.dk og activeserverpages.dk
Avatar billede erik_n Nybegynder
28. november 2000 - 16:28 #2
tror ik jeg har fået noged af det, kan du ik indsætte selve source koden her.
Avatar billede tpiil Nybegynder
28. november 2000 - 16:29 #3
jeps jeg finder lige en for jeg gider ikke rigtig lave en!
Avatar billede tpiil Nybegynder
28. november 2000 - 16:31 #4
Avatar billede erik_n Nybegynder
28. november 2000 - 16:48 #5
tja, men den vil bruge en access database, og jeg forstår hvordan jeg skal samle den, eller jeg kun skal kopi script og den virker...
Avatar billede proboss Nybegynder
28. november 2000 - 17:43 #6
har du ad gang til jmail eller aspmail CDONTS hvikle af disse kan du bruge hos din udbyder
Avatar billede erik_n Nybegynder
28. november 2000 - 19:42 #7
det ved jeg ik om jeg har adgang til...tror nok jeg har adgang til aspmail, men hvordan skal jeg vide om jeg har adgang til jmail eller aspmail...
Avatar billede proboss Nybegynder
28. november 2000 - 19:44 #8
det skal du sprøger din udbyder om hvem er det det kan være at jeg ved det hvis du fortæller mig hvilken en du har eller må du ringe og spørger
Avatar billede erik_n Nybegynder
28. november 2000 - 19:54 #9
jeg har købt det hos azero.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
28. november 2000 - 20:08 #10
Dem kender jeg ikke men har lige været inde på deres side der står ikke noget med jeg tror at deres webmail er aspmail men du må prøve i morgen og vende tilbage hvis det er aspmail har jeg nok en. du kan bruge, hvordan skal den se ud der er mange måder at lave dem på du kan kikke på min side og tryg på anbefal http://www.solutions2all.dk
Avatar billede erik_n Nybegynder
28. november 2000 - 20:41 #11
ku ik finde det....
Avatar billede proboss Nybegynder
28. november 2000 - 22:21 #12
på højre side af billedet lige over afstemingen
Avatar billede proboss Nybegynder
28. november 2000 - 22:26 #13
du finder den på følgende link http://www.solutions2all.dk/anbefal.asp husk at brug det nu du er der
Avatar billede erik_n Nybegynder
29. november 2000 - 01:08 #14
ja sådan en vil jeg gerne ha´kan du lave sådan en til mig...og indsætte den bare her (kildekoden)..
Avatar billede soerens Nybegynder
30. november 2000 - 09:04 #15
Azero fungerer skide godt ;-)

FYI benytter de sig af JMail
Avatar billede soerens Nybegynder
30. november 2000 - 09:07 #16
...Du kan se en liste over komponenter som du kan benytte dig af hos Azero på nedenstående URL. Der er desuden en lille, smule \"for dummies\" hjælp til dem ;-)

http://azero.dk/support/asp/
Avatar billede proboss Nybegynder
30. november 2000 - 10:04 #17
har haft travlt du har ikke fortalt om det skal være aspmail Jmail CDONTS, det kan jo være lige meget med at lave det forkerte ikke.
Avatar billede proboss Nybegynder
02. december 2000 - 15:02 #18
hvad er din e-mail adresse så jeg kan sende til dig