Avatar billede exorcet_martin Nybegynder
23. maj 2003 - 18:33 Der er 4 kommentarer

Hmm mit net virker ikke.

Hej Eksperten bruger.

Har et stort problem.

Vi sidder på en inet linje, med en linksys Ruther.

problemet er at noglegange eller for det meste.. ryger mit inet og så rebooter jeg og så for jeg en standart Winxp ip.. men den viser at der er tilsluttet kabel.. men jeg for ingen ip. og kan ikke pinge gatwayen. 192.168.1.1 no respons.

(vi er 4 på netværket)
(de andres inet virker fint.)
(hvis du vil have fler oplysninger så skriv lige hvad du vil hvide.)
Hvis en har prøvet det og ved havd problemet er så skriv.

Bliver snart sinsyg.
Avatar billede mortrr Praktikant
23. maj 2003 - 19:35 #1
Det lyder som om du skal finde fejlen på din egen computer.
Hvis de andres forbindelse virker fint, er det mere sandsynligt at det enten er dit kabel eller netkort der ikke har det så godt.
Avatar billede rasm Nybegynder
23. maj 2003 - 21:15 #2
jeg har prøvet det jeg har et hjemmenetværk mellem to pc'er og det sker nogle gange så slukker jeg for switchen og tænder den igen og så genstarter jeg
Avatar billede mortrr Praktikant
24. maj 2003 - 15:33 #3
Det er altså ikke normalt at man bare mister forbindelsen, så hvis du har samme problem hjemme, så er det je helt sikkert din computer.

Men hvis du har prøvet med et andet netkort, så må det jo være software.

Har du prøvet at fjerne din connection (i kontrol panelet) og tilføje den igen?
Avatar billede exorcet_martin Nybegynder
25. maj 2003 - 15:35 #4
Okay tak for hjælpen, kom til at afvise.. fordi jeg mete mortrr`s svar var bedre vidste ikke hvor dan jeg kunne vægle dig. sry men du for lige de piont når jeg for styr på www.eksperten.dk :>