Avatar billede wuni Nybegynder
22. maj 2003 - 22:08 Der er 2 kommentarer

Slå firewall fra på en D-Link DI-604. Hvordan??

Vi sidder og spiller men jeg kan ikke være med da min firewall er i vejen. Hvordan fjerner jeg den eller åbner porten 6112??
Avatar billede vegas-the_gambler Nybegynder
22. maj 2003 - 22:15 #1
Åbne porten under Virtual Server i Advanced menuen
Avatar billede riishoj Nybegynder
24. maj 2003 - 17:38 #2
Som vegas-the_gambler siger, skal du åbne interfacen på din router hvilket du gør ved at åbne browseren, og skrive Http:\\192.168.0.1. Herefter skal du indtaste user og pass. Under fanebladet Virtual Server i Advanced, skal du åbne port 6112, for netop din ip adr.
Håber det ku bruges..