Avatar billede lost-sniper Nybegynder
22. maj 2003 - 18:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

comport til comport connection

Jeg har lavet en lille http server, hvor jeg gerne vil have en backup server ved siden af, den skal kunne overføre filer ved comport, da backup serveren er ret gammel, hvilken "ports" skal jeg installere?
Avatar billede kramse Nybegynder
06. juni 2003 - 01:28 #1
Mener du virkeligt at du vil overføre filer gennem comportene?

Køb da to Realtek netkort til <100 kr stk og et krydset kabel?

Eller kig på noget PPP over comportene, google er din ven ;-)
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
01. august 2003 - 11:14 #2
fandt et netkort til den, der er fordi den ene computer ikke har PCI kort, så jeg skulle finde noget der var umuligt, et kort til den gamle port, som jge ikke lige kunne huske hvad hed, men jeg fandt et 15Mbit netkort RJ45 til den :)