Avatar billede mcbear Nybegynder
22. maj 2003 - 18:15 Der er 3 kommentarer

Dokumenter åbnet fra Internettet

Hej

Jeg har et (synes jeg selv) lidt sjovt spm. Når man åbner et worddokument som ligger på en webserver, så sker der normalt det at word startes og viser dokumentet. Jeg har imidlertid nogle maskiner hvor det har set anderledes ud, menlig at dokumentet er blevet åbnet i browseren (ie 55) i stedet. Der har ligesom været en miniword inde i browseren, hvor man har kunnet det fleste ting som man også kan i word. Hvad skyldes det? er det noget man kan sætte den op til, for jeg kan ikke finde det i såfald? eller er det bestemte versioner af word, eller ie?
Avatar billede fangel Nybegynder
22. maj 2003 - 19:17 #1
det er specielle versioner af word og IE der kan det trick... ved dog ikke hvilke, men det er et MS trick... (fordi mange MS produkter bruger nogle shared files, at den er istand til det...)

Morten
Avatar billede mcbear Nybegynder
31. maj 2003 - 12:44 #2
Tak Morten, jeg lader lige spørgsmålet være åben lidt endnu.... ;)
Avatar billede hiks Nybegynder
15. juni 2003 - 20:49 #3
jeg har set flere steder der har haft dette installeret:

http://office.microsoft.com/downloads/2000/wd97vwr32.aspx

/hiks