Avatar billede schwarz Nybegynder
22. maj 2003 - 17:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Godt råd til at få deltids arbejde som gymnasieelev over 18

Min økonomi er ret kneben og jeg kunne virklig godt bruge et arbejde her til ferien.. For godt en måned siden sendte jeg ca. 10 uopfordrede ansøgninger ud, men ingen af dem har givet pote indtil videre. Hvis nogen skulle have et bedre råd om hvor jeg skal søge og hvordan jeg skulle søge så ville det være fedt..
Avatar billede soreno Praktikant
22. maj 2003 - 17:33 #1
Søg på alle tankstationer, campingpladser, hoteller, vandrerhjem.

Egentlig en lidt morsom overskrift..
:-)
Avatar billede soreno Praktikant
22. maj 2003 - 17:34 #2
Mød gerne personligt op. Så får du et indblik i personen du skal skrive ansøgning til.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2003 - 17:35 #3
http://www.eksperten.dk/spm/355407 hvis du da bor i københavnsområdet
Avatar billede soreno Praktikant
22. maj 2003 - 17:35 #4
Supermarkeder og kiosker er også oplagte muligheder.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2003 - 17:36 #5
men helt generelt er det ikke særlig svært at finde sådan noget arbejde, som soreno siger, så bare rend folk på dørene overalt i dit lokalområde
Avatar billede soreno Praktikant
22. maj 2003 - 17:38 #6
Spørg også venner, familie og kammerater om de kender til steder hvor der er brug for arbejdskraft.
Avatar billede schwarz Nybegynder
22. maj 2003 - 17:38 #7
jeg synes det er lidt svært.. Da alt bare er besat. Jeg føler lidt at jeg mangler en eller anden god ide for at få et job..
Avatar billede ponyboye Nybegynder
22. maj 2003 - 17:41 #8
hvad kan du da?
Avatar billede schwarz Nybegynder
22. maj 2003 - 17:42 #9
jeg kan ikke noget specielt.. Det er bare svært at få noget job når man er over de 18.
Avatar billede backside Nybegynder
23. maj 2003 - 11:34 #10
schwarz>> Han eller hun?
Avatar billede backside Nybegynder
23. maj 2003 - 11:36 #11
www.formidlingen.dk/jobsoger.asp
Hvis du vil over i den stil er der mangel på hjælpere der.
Avatar billede schwarz Nybegynder
23. maj 2003 - 17:53 #12
JEg er han