Avatar billede hondo Nybegynder
22. maj 2003 - 16:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Outlook XP profiler

Okay...here goes

jeg er helt på skideren her....jeg vil adælme finde en måde jeg kan køre med to seperate mail kontoer i outlook xp.

de forskellige mails skal gå i hver sin indbakke, sendt post, slettet post, etc.

Dog vil jeg kun have en kalender, opgaver, etc.

Jeg vil også helst have at signatur halløjet er smartere end lige nu.

tilsidst...jeg nægter at oprette en decideret brugerkonto i windows, og så logge af og på hver gang. Det må kunne lade sig gøre?

Anyone???...spørg løs hvis i ikke forstår hvor jeg vil hen.
Avatar billede hondo Nybegynder
22. maj 2003 - 16:53 #1
tilføjelse...det må kunne lade sig gøre ved hjælp af nogle hardcore regler.
Avatar billede micofix Nybegynder
22. maj 2003 - 16:57 #2
Det lyder nemt: Prøv at nedgradere til WIndows 98. Ellers har jeg desværre ingen forslag. (Jeg er vist også havnet i den forkerte kategori her. Skifter og ud!)
Avatar billede hondo Nybegynder
22. maj 2003 - 17:09 #3
Jezuzz.....nej det er vist bedst du smutter...hehe ;-)
Avatar billede lwi Nybegynder
22. maj 2003 - 17:22 #4
er lige med på en lytter
Avatar billede mlhave Nybegynder
22. maj 2003 - 18:41 #5
Umiddelbart vil du kunne klare det ved hjælp af de Guiden Regler under Funktioner.
Vedr. modtagende mails:
Du skal starte med en tom regel og vælge "Undersøg meddelelser, når de ankommer" og så ellers oprette betingelserne for at alle modtagende mails fra en bestem konto eller med bestemte ord i modtageradressen. reglen skal sende mails fra den ene konto til en anden Indbakke som du har oprettet inden du laver reglen.
Vedr. afsendte mails:
faktisk det samme som lige herover, blot skal reglen tage udgangspunkt i "Undersøg meddelelser, når de er afsendt". Med reglen skal du diregere de mail du sender til en anden "Sendt post" som du har oprettet inden du starter med reglen.
Vedr. Signatur:
Opret dem du skal bruge og accepter at du på den ene kontos mails er nødt til at højreklikke på den indsatte signatur og vælge en anden.
Håber dette er dækkende, ellers skriv igen.
Avatar billede mile Juniormester
23. maj 2003 - 11:40 #6
Kan du ikke bare oprette begge profiler i Outlook, og bede den om at spørge hvilken profil der skal anvendes, ved start af Outlook.

Samtidigt indstiller du den til ikke at bruge Windows adgangskode.
Avatar billede mlhave Nybegynder
26. maj 2003 - 17:35 #7
Hvis du vil tilføje en brugerprofil ekstrat så gør følgende:
Klik på Start, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.
Dobbeltklik på ikonet Post .
Klik på Vis profiler.
Klik på Tilføj.
Skriv et navn på profilen, og klik derefter på OK.
Du kan derefter tilføje en e-mail-konto, som du kan bruge i profilen. Følg anvisningerne på skærmen.
Avatar billede mlhave Nybegynder
01. juni 2003 - 21:21 #8
Er du kommet videre?
Avatar billede mlhave Nybegynder
16. juni 2003 - 19:51 #9
Skal dit manglende svar tolkes som om vi ikke har forstået spørgsmålet og du altså ikke har fået et ordentligt svar?
Avatar billede hondo Nybegynder
04. august 2003 - 21:59 #10
havde glemt dette spørgsmål.....sorry dudes. Jeg gider ikke rode mere med outlook lige nu....tak for hjælpen
Avatar billede mlhave Nybegynder
04. august 2003 - 22:21 #11
Takker, det ka' jo smutte ;o)