Avatar billede vibe Nybegynder
28. november 2000 - 13:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Geforce og opengl

Hej eksperter
Jeg har lige installeret mit nye geforce 3d blaster ann. 32 mb i stedet for mit gamle TNT2 ultra, men kan ikke få det til at virke i quake2 under opengl ??
Maskinen genstarter nogen gange af sig selv når jeg skifter fra software til opengl mode i Quake2 - andre gange fryser skærmen bare.

I min blastercontrol under hardware påstår den at Gart 100 mangler !! Hvad er det ?

Jeg har prøvet:

-At downloade og installere sidste  version fra Creatives HP.
- at teste Quake 3 . Kører fint !!
- at downloade Blastercontrol program . Det påstår at min opengl er ok.

Er der andre der har samme problem ?

Avatar billede xtom2 Nybegynder
28. november 2000 - 13:43 #1
Vgartd er en nødvendig driver til dit skærmkort/AGP port, som helst skal installeres før du installerer driverne til selve kortet. Den ligger på den medfølgende installations-CD :)
Avatar billede teknik Juniormester
28. november 2000 - 15:47 #2
Jepser...lyder som det Xtom` beskriver.....En anden (omvej) er at prøve med \"Detonator\" driverne fra www.Nvidia.com

mvh :-)
Teknik
Avatar billede djengis Nybegynder
09. december 2000 - 15:09 #3
Jeg har præcis samme problem.. og jeg har også problemer med at få spil i direct3D til at kører ordenligt.. det hakker overdrevet meget.. !!