Avatar billede md_craig Nybegynder
22. maj 2003 - 13:29 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Feddback, Ideer og hjælp.

Vi skal i vores forening nok til at have nyt design, så vi kan få implementeret nogle af de centrale ting, som kom efter design v2.0, så jeg har sidet og rodet lidt med det.

http://www.lemans-venner.dk - her ser i det nuværende design, og det der skal udskiftes, en gang i løbet af i år.

Her ser i det måske nye design

http://www.it-links.dk/sk1.jpg
___________________________________________________________
I må meget gerne:

1: Giver jeres mening
2: Komme med forslag til ændringer
3: Evt. selv lave jeres forslag
- 3.a: inbefatter lidt point for et forslag + evt. lidt mere
4: Hvad i ellers kunne finde på
Avatar billede lrd Nybegynder
22. maj 2003 - 13:33 #1
Hvorfor ikke oprette det under den rigtige kategori
Avatar billede damkvist Praktikant
22. maj 2003 - 13:33 #2
AS/400, hmmm.
Avatar billede swaq Nybegynder
22. maj 2003 - 13:35 #3
Min mening:
Skriften i artiklen er for lille

Det er svært at læse det der står i den nederste del af siden ("Copyright...")
Avatar billede md_craig Nybegynder
22. maj 2003 - 13:42 #4
Gider en Admin ikke lige flytte den til den rigtige kategori, for som det hentyder, er der da vist gået lidt ged i det...

den stod sQ på Design:feedback
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. maj 2003 - 13:43 #5
Det nye virker lidt mere prof, selv om den gamle oz er go.
Mit forslag er : evt. mere på billede siden, som feks. http://www.webfoto-interaktiv.dk/zoom/T3_zoom/zoom_pano.html
den side er helt vild, men det kan gi´ lidt inspiration..
http://www.eye4u.com/home/
er der live web, når de kører, hvis der er så burde det være med..
Og måske nogle links til andre le mans sider, feks Michael Sch.´s side. http://www.mschumacher.com
Det ser godt ud    :O)
Avatar billede md_craig Nybegynder
22. maj 2003 - 13:44 #6
Swag >>>

Artiklen var bare lige for at i ikke skulle se et tomt hvidt felt, jeg tror også skriften i den, er lavet lidt mindre end den egentlig bliver...

skriften skulle gerne blive i samme størelse som her:

http://www.lemans-venner.dk/Default.asp?side=5&Menu=2
Avatar billede md_craig Nybegynder
22. maj 2003 - 13:50 #7
bartfreak >>>

Ok jeg forstod så ikke halvdelen af det du siger... LOL

Hvor vil du hen med det http://www.webfoto-interaktiv.dk/zoom/T3_zoom/zoom_pano.html ???
Det er jo lige Overkill til en artikel... men billederne vil selvfølgelig gennemgå mere målrettet redigering når der laves en artikel...
Billederne der i eksemplet skal stadig kun danne fyldt... ved ikke om det rammer lidt den retning vu vil ???

Links til Michael Sch.´s side osv... Tom Cristensen er den der er mest i focus, og der vil vi også meget gerne have et partner link... men det er ikke mig der skal tage kontakt til dem, så det løber lidt stille hen, men vi håber jo det kommer med...
Avatar billede rhansen Nybegynder
22. maj 2003 - 15:05 #8
Pas på med for meget tekst på forsiden, det er "dræbende" .....
Avatar billede md_craig Nybegynder
22. maj 2003 - 15:27 #9
rhansen >>> Det er ikke forsiden der er illustreret, det er en tilfældig side...

Forsiden kommer til at indeholde en anelse mindre end hvores nuværende forside...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. maj 2003 - 19:56 #10
Mener bare at man skal bruge alle medier, der er til rådighed.
Webcam fra le mans, hvis det findes , feks.
Og hvis man skal ha en fed oplevelse, skal man imponeres.
Og "døde" billeder imponere ikke, men det gør de hvis de er interaktive.

linket var blot eks. på hvad man kan, og hvorfor så ikke gøre noget lignende, feks, hvis man kunne "sidde" i le mans bil.  altså hvis feks. havde en panorama af en le mans bil.
speciel effekts overrasker, og giver mange kunder.. :O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. maj 2003 - 00:37 #11
fik du et brugbart svar :O)
Avatar billede md_craig Nybegynder
26. maj 2003 - 10:46 #12
bartfreak >>> Jo jeg fik da fat i hvad du mente, men det bliver ikke til noget, da de vil gå hen og koste penge, og hjemmesiden må kun have den udgift der ligger i hotelet...

Desuden er det jo ikke på siden man skal imporneres, men på banen... ;oD

Det skal mere fungere som en "informations"-side og ikke en "Reklame/blikfangs"-side...
Avatar billede stig3 Mester
26. maj 2003 - 10:57 #13
Jeg synes det ser fedt ud, men et par små punkter:

- Overskriften ser ikke ud til at passe. Måske skulle du prøve at videreføre den grønne farve, så den flugter med "Menu".
- Copyright teksten er svær at læse, og det ville da være synd hvis nogen stjal designet fordi de ikke kunne læse det :-)
Avatar billede md_craig Nybegynder
26. maj 2003 - 15:39 #14
stig3 >>>

De må faktisk ikke stjæle det alligevel, de skal have derekte lov fra os af for at nuppe det, hvad enten der er copyright på eller ej...

Det med at viderføre den grønne farve fra menu'en har jeg rpøvet, og syntes ikke selv det gav et godt resultat, men jeg vil lige prøve at arbejde med lidt andre muligheder...
Avatar billede md_craig Nybegynder
20. juni 2003 - 10:42 #15
Tja, der kommer vist ikke mere her, og nu er det lavet som det er,,, så lukker hermed...