Avatar billede latka Nybegynder
22. maj 2003 - 12:57 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Billige DVD-medier

Hej derude,

en lille forespørgsel på hvor man får de billigste, men samtidig rimelig kvalitative DVD-medier??

Jeg skal bruge det i format DVD+R.

Så hvis nogle kender nogle gode netbutikker/hjemmesider, eventuelt udenlandske hvis det er billigere, må i meget gerne "plugge" et link eller kommetar til.

Latka.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
22. maj 2003 - 13:03 #1
Avatar billede game_tracker Nybegynder
22. maj 2003 - 13:06 #2
Avatar billede chalde Seniormester
22. maj 2003 - 13:07 #3
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. maj 2003 - 13:07 #4
Avatar billede hanstik Nybegynder
22. maj 2003 - 13:08 #5
Prøv her:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=143829836&n=526658794#xy

F.eks. Køb af 10 stk. 4,7 GB medie: 39.- pr stk. Det må da være billigt...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
22. maj 2003 - 13:09 #6
dem jeg linkede tik er 4.7 gb til 13.75,- nok de billigste
Avatar billede game_tracker Nybegynder
22. maj 2003 - 13:10 #7
tik=til
Avatar billede chalde Seniormester
22. maj 2003 - 13:11 #8
men husk... da brænding af dvd er relativt nyt, skal man passe på med køb af tomme skiver...
billigst er absolut ikke det bedste.. det kan betale sig og smide nogle extra kroner i, medmindre man kan lide fejlbrændinger..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. maj 2003 - 13:19 #9
chalde>Nemlig, og derfor vil jeg også anvende Verbatim, eller et tilsvarende produkt i den samme prisklasse.

/per
Avatar billede chalde Seniormester
22. maj 2003 - 13:31 #10
verbatim laver sk*de gode cdr.. så jeg vil også tro de laver gode dvd+r.
verbatim er de eneste cdr jeg har prøvet hvor min plextor ville brænde 48x uden fjernelse af powerrec (mener jeg det hedder)..
Avatar billede latka Nybegynder
22. maj 2003 - 13:34 #11
tak for jeres svar.

jeg kender godt edbpriser.dk, men det var mere for at fiske efter nogle udlandske. Jeg er klar over at fejlprocenten er højere ved de biliigere, men prisforskellen er bare så stor. kan man ikke få nogle verbatim til under 40 kr?? og hvilke andre mærker er også "kvalitetsmærker"?
Avatar billede chalde Seniormester
22. maj 2003 - 13:37 #12
Avatar billede latka Nybegynder
22. maj 2003 - 13:47 #13
okey, jeg lukker spørgsmålet nu, jeg tror jeg har fået hvad jeg søgte. Chaldes løsning virker umiddelbart bedst, så jeg gir ham flest point.

tak, Latka.
Avatar billede chalde Seniormester
22. maj 2003 - 14:01 #14
god fornøjelse... www.nierle.com aka www.cdrsite.com er en god butik.. har handlet der 3 gange ind til videre..
Tak for point....