Avatar billede bibelskolen Nybegynder
22. maj 2003 - 11:14 Der er 2 kommentarer

PDF filer

hej
jeg har 32 PDF filer i en mappe, jeg bruger Acrobat Reader til at søge i disse filer med, men det iriterrere mig meget at jeg skal ind i hver eneste fil for at søge, det ville være meget lettere hvis man som ved andre tekst søgeprogrammer automatisk kunne søge i den ene file efter den anden, det jeg håber på er at der en som har en metode eller som kan foreslå et andet program som automatisk begynder at søge i den næste fil.
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. maj 2003 - 11:22 #1
Det kan Microsoft Index server, Så du skal "bare" opsætte en sådan og så indexisere dine drev, så kan du søge, også i PDF
Avatar billede perj Nybegynder
22. maj 2003 - 12:15 #2
Med Acrobat kan du samle alle dine PDF-filer i een stor fil.