Avatar billede ronnib Nybegynder
22. maj 2003 - 09:51 Der er 6 kommentarer

403 Forbidden.

Hej.

Hvordan kan jeg gøre sådan at folk kan komme til at se www.engeborg.dk/files/ ?? Jeg får 403 Forbidden :( Hvor og hvad skal jeg ændre (Går ud fra det er noget med permission!) Jeg har kun ftp-adgang til min hjemmeside!

På forhånd tak!
Avatar billede kop Nybegynder
22. maj 2003 - 10:03 #1
du har sikkert lagt din www mappe uden for den af ftp stedets www mappe
Avatar billede ronnib Nybegynder
22. maj 2003 - 10:23 #2
ehm, hvad mener du? :X
Avatar billede kop Nybegynder
22. maj 2003 - 10:27 #3
den mappe du har uploadet hedder vel www. hvis diu har lGT DEN UDEN FOR DEN WWW. MAPPE SOM ALLEREDE VAR DER SÅ FÅR MAN DET SKILT FORBIDDEN
Avatar billede razor Nybegynder
22. maj 2003 - 12:44 #4
Hvis det er en apache server kan du prøve at lave en fil der hedder .htaccess med nedenstående indhold og smide den op i dit dir.

Options +Indexes
Avatar billede ronnib Nybegynder
22. maj 2003 - 13:31 #5
virker ikk :(
Avatar billede razor Nybegynder
22. maj 2003 - 15:03 #6
Så tror jeg ikke du har lov til at ændre det. Prøv at snakke med din udbyder.