Avatar billede palamo Nybegynder
21. maj 2003 - 22:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mere end 2 skærme

Jeg er et GeForce 4 Ti4200 hvor der er 2 skærmudgang, samt composite og s-vhs udgang.
Jeg har 2 skærme og en projektor og skifter hele tiden kablerne ud fordi jeg bruger alle tre dele.
Softwaren til grafikkortet hånterer to skærme, så jeg kan enten sende ud i den ene skærmport og s-vhs/composite porten, eller i begge skærmporte.
SPØRGSMÅL:
Kan jeg ikke få billedet ud i alle tre udgange på en gang. Det gør ikke noget at skærm to og projektoren hele tiden viser det samme, bare der er billede på alle tre på en gang.
Kan man få noget specielt software eller andre forslag???
Avatar billede zildjian Nybegynder
21. maj 2003 - 22:36 #1
Et ekstra pci grafikkort kan gøre det...
Avatar billede palamo Nybegynder
21. maj 2003 - 22:47 #2
KHvad så med softwaren? Kører man så to slags software på en gang?
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. maj 2003 - 23:42 #3
nej, man bruger den samme driver, i mit tilfælde er det en Nvidia 4345, men du skal rode lidt med det før det virker, så er det til gengæld en stor hjælp når man arbejder med flydende værkstøjer som i f.eks. Photoshop.
Avatar billede palamo Nybegynder
21. maj 2003 - 23:46 #4
Har prøvet med ekstra pci. Og jeg har prøvet alle indstillinger der. De viser stadig kun på 2 skærme af gangen... Men tak for hjælpen alligevel. Point følger...