Avatar billede t-x Nybegynder
21. maj 2003 - 21:18 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Domain Controller?

Jeg her en opgave hvor jeg skal forklar om hvad en "Domain Controller" er. Jeg vil gerne have nogle link, om hvad der ?!
Avatar billede donwang Nybegynder
21. maj 2003 - 21:22 #1
Avatar billede t-x Nybegynder
22. maj 2003 - 12:05 #3
Jeg takker :) Kan jeg spørge om en lille ting til ?! I min opgave står der: "Domain Controller, trusting" Hvad er trusting ?!
Avatar billede inq Nybegynder
23. maj 2003 - 20:09 #4
Trusting, Når man Sætter En DC op er det kun dens brugere som har tilladelse til at benytte dets domain resourcer. Men har man flere forskellige domainer kan det være nødvændigt at Truste hinandens domainer, for at brugere kan tilgå informationer/resourcer fra andres domainer uden at ha konti der. Trusting kan forgå på 2 måder. One-Way Non-Transitive, Two-Way Transitive Trust.

One-Way Non-Transitive http://support.microsoft.com/?kbid=309682
Two-Way Transitive Trust http://www-tus.csx.cam.ac.uk/techlink/workshops/active_directory_2/sld041.htm

håber det hjælper lidt
Inq
Avatar billede t-x Nybegynder
26. maj 2003 - 16:28 #5
Jeg takker :) Jeg har lige afleveret min opgave, så jeg vil håbe den bliver god. Her er ihvert fald jeres point :)
Avatar billede t-x Nybegynder
26. maj 2003 - 16:29 #6
ing --> Vil du ikke ligge et svar, så jeg kan give point !
Avatar billede inq Nybegynder
26. maj 2003 - 18:59 #7
Nå ja sådan går det.. helt og lykke fra mig :D

/Inq