Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 20:57 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Hvor er mit keyboard?

Hej
Jeg skal have nyt keyboard... Det gamle falder knapperne af, når der tastes :-(
Jeg bruger et delt keyboard, og det vil jeg gerne have igen. Jeg er faldet for Logitechs:
http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=DCORDCOMFORT

Der er dog lige et par problemer...
*Jeg har allerede en mus, som virker fint
*Jeg vil ikke have et trådløst keyboard

Sagt på en anden måde: Hvor finder jeg et sort, delt kayboard i en rimelig kvalitet, der kommer uden mus og med ledning?

... At det skal være sort... man er vel lidt forfængelig

Sibor
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
21. maj 2003 - 21:21 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2003 - 21:23 #2
susanne> "Jeg bruger et delt keyboard, og det vil jeg gerne have igen" tror ikke det er sådan et han er ude efter som du linker til ;)
Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 21:24 #3
Jammen det er ikke knækket  :-(
SRY... Det tilføjer lige til kravene til mit "kayboard".. godt stavet Sibor ;-)

Keyboardet skal være knækket ligesom comfort-udgaven
Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 21:24 #4
lige mine ord John
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
21. maj 2003 - 21:35 #5
my bad - blev også lidt forvirret over det keybord du linkede til, er ikke særlig delt ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2003 - 21:36 #6
Sibor> her har du et knækket tastatur ;)
Nej jeg pjatter bare - er ved at finde et sort knækket kaybord ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2003 - 21:36 #7
Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 21:36 #8
;-) JAJAJAJA
Lige sådan et!
Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 21:38 #9
Hvem faen har fundet på at lave sådan et?

Minder ligt om et Microsoft-keyboard... Tre knapper:
ctrl, alt og delete

;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2003 - 21:48 #10
Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 21:51 #11
Der er mus med. De må godt nok tjene mange penge på at lave de der pakker, siden der altid er mus og keyboard sammen. (Jeg fatter det ikke)
Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 21:51 #12
... kald mig bare gammeldags, men jeg har et eller andet imod at betale for noget, jeg ikke skal bruge
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
21. maj 2003 - 21:53 #13
;) kan du ikke bare købe dette her og så farve det sort G**
http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/nke_info.asp
Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 21:56 #14
... jah.. har også overvejet det, men nu har jeg fået sat mig i hovedet, at det skal være sort... Så det skal i det mindste forsøges. Selvom det ser skidt ud... (WHY)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
21. maj 2003 - 22:05 #15
ret imponerede - kan ikke finde et ergo keyboard med ledning, sorry :/

by the by, hvorfor må det ikke være trådløst ?
Avatar billede sibor Nybegynder
21. maj 2003 - 22:09 #16
Hader batteri-skift!
Sry, simple as that

Men tak for hjælpen... Bliver det ikke fundet, skal jeg nok dele point ud til jer på. (Bare en beskeden, og alt for ydmyg, måde, at sige tak for hjælpen på)

Men er det i øvrigt ikke mærkeligt?
-Sibor
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
21. maj 2003 - 22:14 #17
jow meget. Ved 100% at logitech før har fremstillet den type tastatur du efterlyser MED ledning. Installerede selv drivere osv. hos en bruger ude på min pind....(er vel ca 1/2 år siden) og hun har det stadigvæk. Måske de ikke fremstilles mere :[
Avatar billede skovenborg Nybegynder
22. maj 2003 - 09:45 #18
hva' med det her:
http://www.ergo-2000.com/ergo2000/showdetl.cfm?DID=6&CATID=51

Ser nu bare lidt mærkeligt ud.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
22. maj 2003 - 09:52 #19
Avatar billede skovenborg Nybegynder
25. maj 2003 - 21:25 #20
kunne du bruge noget ellers bør du lukke spørgsmålet.
Avatar billede sibor Nybegynder
26. maj 2003 - 15:01 #21
Mange tak for hjælpen... Det var desværre ikke noget, da de sidste to keyboards ikke var med dansk layout...
Takker alligevel
-Sibor
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. maj 2003 - 18:20 #22
Selv tak - håber det lykkedes for dig at finde et tastatur. Hvad med at høre Logitech om det ikke er muligt at få tastaturet med ledning ?