Avatar billede anjamunck Nybegynder
21. maj 2003 - 14:57 Der er 7 kommentarer

Kursusplanen.dk vil gerne være kendt . Free-lance sælger søges

Kære Dig.

Kursusplanen.dk får lister fra de store kursushuse herhjemme med kurser som er sat til afholdelse - dvs at man som kunde kan undgå at blive flyttet gr. for få deltagere.
Disse lister har vi offentligtgjort på:
http://www.kursusplanen.dk/kursus_oversigt.asp

Vi søger nu free-lance sælgere som vil være med til at markedsføre os - som et nyt værktøj til dem som vil på kursus.

Der er tale om ren provision uden loft.

Vi har 6 års erfaring i branchen og sørger naturligvis for oplæring.

se mere om os på www.kursusplanen.dk - måske er du vores nye seriøse sælger ?

Smil fra

Anja (anja@kursusplanen.dk)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. maj 2003 - 15:08 #1
Dvs. salget sker fra jeres firma?

Hvis jeg ringe privat, så vil jeg ikke anbefale jobbet til nogen overhovedet.

Har fået for mange gode råd på området på eksperten.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. maj 2003 - 15:09 #2
Dvs. salget sker fra jeres firma?

Hvis jeg skal ringe privat, så vil jeg ikke anbefale jobbet til nogen overhovedet.

Har fået for mange gode råd på området på eksperten.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. maj 2003 - 15:09 #3
Hvordan kan I tiltrække kunder med det website?

/per
Avatar billede anjamunck Nybegynder
21. maj 2003 - 15:12 #4
Kære Per
Er du altid så positiv?
Man får naturligvis dækket sine omkostninger.
Smil fra

Anja
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. maj 2003 - 16:20 #5
Nej, men jeg er bare blevet klog af skade. Jeg skam meget positiv, og også
meget realistisk!

Ok! Så vil jeg anbefale sælgerne at de får forudbetalt telefon udgifterne, for det
ville jeg helt klart kræve. Kender for mange der har brændt fingerne på ubetalte
telefonregninger.

/per
Avatar billede anjamunck Nybegynder
21. maj 2003 - 16:31 #6
Kære Per

Med positiv så mener jeg du begynder med at kritiserer websitet uden at gøre det konstruktivt. Mit firma har pt ikke råd til at ansætte webudviklere - jeg er dog meget seriøs med det, som jeg foretager mig.
Jeg er ked af du kender mange som har brændt fingrerne - det er bestemt ikke min hensigt at udnytte nogen.
Tværtom.
Jeg ønsker dog heller ikke at betale folks telefonregninger - hvis de ikke ringer ;-) Så den går begge veje.
Så venligst hvis du har dårlige erfaringer med andre - så lad være med at sætte mig og mit firma i samme bås. Vi betaler og svarer hver sit til tiden.
Smil fra

Anja
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. maj 2003 - 16:42 #7
Hvis jeg skulle gøre det konstruktiv, så skulle I ansætte mig som konsulent.
Det kan nemlig ikke beskrives her, for det ville ganske enkelt fylde for meget.

Du behøver hellere ikke ansætte en prof. webudvikler, du kunne nøjes med
at købe et webdesign hos et prof. webbureau. Derefter kunne du selv vedligeholde
teksten og databasen mv.

Et godt råd jeg fik af en prof. i branchen; Du skal altid kræve at samtalerne føres
fra firmaets privatadresse. Så undgår du nemlig diskussioner om regningens
størrelse.

/per