Avatar billede lvo Nybegynder
21. maj 2003 - 11:32 Der er 3 kommentarer

Advarsel! siden er forældet

Jeg får beskeden "advarsel! siden er forældet" når jeg forsøger at gå tilbage til startsiden, på én maskine men ikke på andre. Det sker på sider hvor man skal udfylde søge kategorier, som søger i store artikel databaser. Jeg har sat IE 6 op så den matcher en maskine som ikke har problemet, men advarslen kommer stadig. Jeg er klar over at man kan trykke på opdater når advarslen kommer, og så får man den ønskede side frem, men jeg vil gerne have den til at gå tilbage til den foregående side uden at skulle trykke på opdater.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
21. maj 2003 - 11:39 #1
er du sikker på at den ene af computerne ikke har en anden cache opsætning?
Avatar billede rasci Nybegynder
21. maj 2003 - 11:39 #2
Har du tjekket om sikkerheds niveauet er ens, kan godt have indflydelse
Avatar billede lvo Nybegynder
21. maj 2003 - 13:16 #3
Jeg er ikke sikker på hvad du mener med cache opsætning. Hvis du tænker på temponary internet files så er der ikke den store forskel. Med hensyn til sikkerheds niveauet er de sat til det samme.