Avatar billede stigrindom Nybegynder
21. maj 2003 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Update i XP installerer det samme mange gange

Det er meget smart, at XP kan hente opdateringer til sig selv over nettet. Men nu har jeg den sidste uge fået stillet spørgsmålet om jeg ville have installeret en stribe opdateringer. Jeg har hver gang checket, hvad det var, sagt ja, og klikket på OK efter installationen.

Men det er fandens irriterende, at det er præcise de samme ting, der installeres hver gang.

Er det mig, der har pillet uheldigt et eller andet sted - har nogen en idé til, hvordan jeg kan sikre at XP holder styr på, hvad der er installeret?
Avatar billede peet-49 Novice
21. maj 2003 - 09:18 #1
Det er ikke det samme, der bliver installeret, hvis du kigger på hotfixes i tilføj/fjern vil du se, at de har forskellige numre.
Avatar billede stigrindom Nybegynder
21. maj 2003 - 11:03 #2
Er du sikker - for når jeg ser i "detalje", så er det præcis den samme række af numre, der vises hver eneste gang. Og den vil absolut køre den samme stribe installationer hver eneste dag. Og det gider jeg snart ikke se længere
Avatar billede chrisrj Forsker
21. maj 2003 - 11:27 #3
Det problem har jeg også haft. Prøv at installerer dem enkeltvis og find ud af hvilke(n) der er problemet. Jeg mener at kunne huske at man bare skal fjerne hakket når man bliver bedt om hente dem, så kommer de ikke igen, tror jeg nok. :)
Avatar billede chrisrj Forsker
02. juni 2003 - 15:35 #4
Tak for points! :)