Avatar billede noerager Nybegynder
21. maj 2003 - 08:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Manglende flash

Jeg kører med den nyeste explorer med diverse service packs og windows xp pro. Mit problem er at jeg kan ikke se sider lavet i flash og når jeg prøver at installere fra macromedia hjemmeside er det ligesom ie ikke vil hente flash playeren.
hvad nu
Avatar billede a_trunk Nybegynder
21. maj 2003 - 09:14 #1
http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

prøv at downloade derfra så virker den måske,, har også prøvet hvor den ikke gider download når man kommer til flash så hentede are manuelt og så virkede den
Avatar billede noerager Nybegynder
21. maj 2003 - 10:07 #2
når jeg trykker på ovenstående kommer følgende side er det korrekt
http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html

jeg prøver at installere den når jeg kommer hjem
Avatar billede noerager Nybegynder
22. maj 2003 - 07:58 #3
Kan stadig ikke få skidtet til at virke. og kan ikke afinstallere ie6 da det er integreret i xp. Det kan da ikke passe jeg skal ha formateret for at få det i orden
Avatar billede noerager Nybegynder
25. maj 2003 - 12:58 #4
har formateret og installeret windows xp fra starten - lukker
Avatar billede noerager Nybegynder
25. maj 2003 - 12:58 #5
-