Avatar billede shik Nybegynder
21. maj 2003 - 00:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mp3 filer på et mmc kort

Jeg har købt en kortlæser og et 128 mb mmc kort til min mp3-afspiller. Men windows formaterer jo kortet til fat og det kan afspilleren ikke læse, hvad kan jeg så gøre?? Programmet som følger med til mp3-afspilleren understøtter ikke kortlæseren... Måske skal det være i RAW format??
Avatar billede jensendk Nybegynder
21. maj 2003 - 13:57 #1
Hvad er det for en MP3 afspiller?
Avatar billede shik Nybegynder
21. maj 2003 - 21:32 #2
Pontis SP503
Avatar billede simserik Nybegynder
03. november 2003 - 13:36 #3
jeg har samme problem.... Jeg har en Pontis SP600 og jeg er kommet til at formater kortet i FAT også kunne den ikke læse det, så mangler også et program som kan clean den ellers skal jeg ud og købe nyt flash kort :(
Avatar billede shik Nybegynder
03. november 2003 - 21:03 #4
Æv.. det er fandme ikke fedt!! Men du har da usb på din player?
Du kan da bruge det medflg. program til at formatere?
Avatar billede shik Nybegynder
09. oktober 2005 - 12:55 #5
f