Avatar billede phillips82 Nybegynder
20. maj 2003 - 22:05 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

Fair byttehandel? (PC til MAC)

Hej. Er det muligt at bytte følgende PC til en Apple iBook, som kører Mac OS-X?

AMD XP1800+ CPU m/ Thermal Take Silent Viking (køler)
256 3200 Mhz RAM (DDR RAM)
80 GB Harddisk
48x CD-ROM brænder
GeForce 3 TI200 128 DDR RAM

- bare spørg, hvis du vil have flere oplysninger om min PC.
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:06 #1
Nu stopper du fandme!!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:07 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:07 #3
Håber du bliver deaktiveret p.g.a. dette
Avatar billede chalde Seniormester
20. maj 2003 - 22:09 #4
damn et fjols....
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:10 #5
LOL enig du
Avatar billede backside Nybegynder
20. maj 2003 - 22:12 #6
Utroligt......tsk-tsk
Avatar billede phillips82 Nybegynder
20. maj 2003 - 22:28 #7
Hallo? Hvad?

Jeg oprettede et par spørgsmål, som var imod reglerne! Nu opretter jeg et som IKKE ER IMOD REGLERNE!! - Læs det dog, får du råber sådan op!!

Jeg spørger jo bare om det er en fair byttehandel!!
Avatar billede phillips82 Nybegynder
20. maj 2003 - 22:28 #8
lrd: Du kan selv være et fjols!
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:30 #9
Gider slet ikke diskutere mere med dig phillips. Lad admin afgøre hvad der skal ske
Avatar billede backside Nybegynder
20. maj 2003 - 22:34 #10
phillips82>> Hvis du virkelig gerne vil deaktiveres kan du gøre det meget nemmere end dette. Gå ind under dine instillinger og gør det selv. Det sparer også ekspertens seriøse brugere for det besvær du skaber.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
20. maj 2003 - 22:35 #11
lrd: Jeg spørger lige:

Hvad er galt med dette indlæg? [http://www.eksperten.dk/spm/355135]
Avatar billede phillips82 Nybegynder
20. maj 2003 - 22:36 #12
"Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg."

- læs selv dine regler!
Avatar billede backside Nybegynder
20. maj 2003 - 22:39 #13
phillips82>> Tror ikke du skal gøre mere end at lukke hvis du fortsat vil være bruger her. Det ender med en deaktivering hvis du fortsætter.
Avatar billede eagleeye Praktikant
20. maj 2003 - 22:40 #14
Det er ikke tilladt at oprette flere ens spørgsmål inden for 7 dage det står i reglerne, regel 2.1.11 hvor i der står:

Det er ikke tilladt at Det er ikkeoprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

Du er nu oppe på det 3. spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/354693
http://www.eksperten.dk/spm/355117
Samt dette.

Så luk dette ved at selv at svare og accepter det svar.

Ligelides høre køb og salg hjemme på www.papkassen.dk se evt dette http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=117

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2003 - 22:47 #15
aegleeye> tak½
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:49 #16
Herligt :-)
Avatar billede phillips82 Nybegynder
20. maj 2003 - 23:04 #17
1. Jeg oprettede 1. spørgsmøl i god tro (jeg tænkte ikke på, at byttehandler var "forbudt") - undskyld!
2. Jeg oprettede andet spørgsmål fordi "I" havde ødelagt det 1. med kommentare. Undskyld igen!

3. Dette spørgsmål har INTET med de andre at gøre! Jeg tvivler egentlig på at i overhovedet har læst det ordentligt igennem! Jeg vil gerne vide hvad der er galt med det!

- jeg taler åbenbart for døve øren...
Avatar billede matz Nybegynder
20. maj 2003 - 23:39 #18
Fra Philips82 : "Jeg oprettede et par spørgsmål, som var imod reglerne! Nu opretter jeg et som IKKE ER IMOD REGLERNE!!"

Kan i ik forstå denne tekst ? Kan i ik se at hyan vil gøre det godt med ikke at "bryde reglerne" Også lukker han de andre, og opretter et som ikke er imod reglerne. Jeg forstår ikke rigtig hvorfor i bare går hårdt på ham ?

Det burde da være til at forstå, selvom han har oprettet det samme spm. 3 gange... så prøv at se pointen i det før i bedømmer.
Avatar billede matz Nybegynder
20. maj 2003 - 23:43 #19
eagleeye >> Du siger at køb & salg høre hjemme under www.papkassen.dk - Men det her er ikke køb eller salg, hvis du ikke har opdaget det.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
20. maj 2003 - 23:43 #20
"Det burde da være til at forstå, selvom han har oprettet det samme spm. 3 gange... så prøv at se pointen i det før i bedømmer."

Jeg har oprettet det samme spørgsmål 2 gange - guilty!

Dette spørgsmøl er ikke ens med de andre! - LÆS DET LGIE IGENNEM!!
Avatar billede matz Nybegynder
20. maj 2003 - 23:44 #21
phillips82 >> Du skal lige vide at jeg ikke siger dig imod, men de andre.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
21. maj 2003 - 00:49 #22
I know!
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. maj 2003 - 11:45 #23
phillips82 >> Nu er det rent gætteværk men er det lidt lamt at oprette en ny bruger til at spamme lort med?? Du bekrefter bare at du er et uansvarlig barn.

http://www.eksperten.dk/spm/355289
http://www.eksperten.dk/spm/355288
http://www.eksperten.dk/spm/355287

P.S. Siger dette fordi du er mest oplagte kandidat til dette.. hvis jeg ta fejl må du undskylde..(men er ret sikker på har ret)
Avatar billede phillips82 Nybegynder
21. maj 2003 - 14:43 #24
Ang. http://www.eksperten.dk/spm/355289, så føler jeg "misbrugt". Jeg har INTET med det at gøre! Jeg var i skole, da indlæget blev oprettet (kan dokumenteres!), og jeg aner ikke hvem "jubletossenhans" er.

Hvorfor skal han have noger med mig at gøre??!
Jeg vil godt se noget dokumentation på det!

PS: Ang sagen med LRD, så føler jeg mig ikke "trårt" på - vi diskuterede jo bare. Intet ondt ment i det.

Svar venligst...LRD, coadmin eller Admin!
Avatar billede amplificator Nybegynder
21. maj 2003 - 14:49 #25
Du har jo kunne gøre det på skolen? Det burde blive tjekket..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. maj 2003 - 14:49 #26
Jeg tjekker op på det.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
21. maj 2003 - 14:50 #27
Indlæget blev opretter 11:33:50 - Jeg havde en fransk time fra 10:05 - 11:40.

Jeg forstår ikke hvorfor jeg mistænkt? Hvad med IP adressen? Er den den samme?
Avatar billede phillips82 Nybegynder
21. maj 2003 - 15:23 #28
Hallo?
Avatar billede lrd Nybegynder
21. maj 2003 - 15:25 #29
Burde slet ikke svare dig men skulle vu nu ikke prøve at stoppe det her phillips. Problemet er vist tærsket nok i så lad nu bare admin bestemme hvad der skal ske.

Brug nu tiden på at hjælpe herinde og kom over det her.
Livet går videre min ven.

Ha en god dag
Avatar billede phillips82 Nybegynder
21. maj 2003 - 15:28 #30
Intet er diskuteret færdigt! Jeg er anklatet for at være en spade, og oprette bøsse-spørgsmål...

Skal jeg bare acceptere det?? No way! Det er ikke mig!
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2003 - 16:18 #31
phillips82>> Du kunne jo bare starte med at overholde reglerne.
Avatar billede matz Nybegynder
21. maj 2003 - 16:25 #32
backside >> Det er jo os det han har prøvet på... i er lidt fatsvage her på eksperten nogen gange ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
21. maj 2003 - 16:44 #33
Kunne det diskution ikke stopep indtil admin har givet lyd om emnet. Synes sq godt nok det er ved at være lidt plat at høre på nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2003 - 20:31 #34
Hvad er det lige admin skal give lyd om?
OK - giver ret i at spørgsmålene ikke er ENS som sådan, men meningen er den samme - så philips82, det er ikke forbudt at TÆNKE lidt.
Avatar billede lrd Nybegynder
21. maj 2003 - 20:37 #35
Stigeres du er gået glip af den størts gang hø jeg har set i min tid herinde.
Men orker ikke at træde mere i det. Prøv at søge lidt rundt der er MASSER at tråde til lidt læsning :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
21. maj 2003 - 20:44 #36
kik i mine spørgsmål hvor jeg har deltaget :-)
Avatar billede phillips82 Nybegynder
21. maj 2003 - 20:45 #37
Jeg indrømmer at indlæggene var imod reglerne, men jeg vil fandeme ikke finde mig i, at blive beskyldt for at kalde nogen for bøsserøv!
Avatar billede tchristoffersen Nybegynder
22. maj 2003 - 15:54 #38
phillips82 - søg lige på eksperten, søgeord "wgi" (wgi-samarbejde)
til jer andre: beklager den her kommentar er "udenfor emnet"
Avatar billede phillips82 Nybegynder
26. maj 2003 - 19:51 #39
Jeg lukker!