Avatar billede faun Nybegynder
20. maj 2003 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med TerraTec Cinergy 600 TV

Uden at have nogen som helst erfaring inden for TV-Kort, så  har jeg haft nogle problemer med mit nyindkøbte TV-kort:

1) InterVideo WinCinema Manager går konsekvent ned i en ren XP installation
2) Lyden forsvinder muter efter 2 minutter!?!?
3) Der skal ikke meget bevægelse til før at billedet virker blury!

Help!
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2003 - 20:59 #1
hvad skal du helt præcist bruge dit kort til ???
Det kan jo være vi kan finde nogle alternative programmer
Avatar billede faun Nybegynder
20. maj 2003 - 21:50 #2
Jeg skal se TV og høre Radio... Og gerne optage lidt :)
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2003 - 22:16 #3
Avatar billede faun Nybegynder
20. maj 2003 - 22:26 #4
Den virker ikke til TerraTec kort! :(

Men det virker som om at problemet med lyden er noget driver relateret... Kunne være rart med en løsning fra terratec's side!
Avatar billede faun Nybegynder
21. maj 2003 - 18:37 #5
Jeg har selv fundet svaret fra TerraTecs support, hvis nogen skulle være interreserede!

Hello,

this problem is related to the Windows Messenger, you can resolved it by disabling the messenger as well as the "messenger
check" in you anti-virus software. (for example Norton Anti Virus 2003)