Avatar billede swaco Seniormester
20. maj 2003 - 17:46 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde driver til xp

Hej er der en der kan hjælpe med at få en hp printer model 895 cxi til at køre usb på windows xp,har prøvet på mange måder uden held
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 17:47 #1
Avatar billede pfp Nybegynder
20. maj 2003 - 17:50 #4
Ifølge HP's web-side skulle det kunne klares med de drivere der følger med til Windows XP.

Har du prøvet at gøre som de skriver her:
http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml;jsessionid=HI5YGJ1EPNUPVQEXGRMENZQ?reg=nam&cc=us&docName=bpd09005&lc=en
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2003 - 17:51 #6
Så tror jeg han har fundet det..... :o)
Avatar billede swaco Seniormester
20. maj 2003 - 17:52 #7
det er korrekt at ifg hp skulle driveren ligge på xp cd,en
med jeg får oplysningen om at der ikke findes en bedre driver end den der  er instaleret og det er jo ikke til usb
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 17:52 #8
LOL Første aller første link jeg smed var vist nok ja :-)

Bare for at være brugervenlig doh :)
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2003 - 18:00 #9
denne beskrivelse går også på USB så vidt jeg kan læse:

1.Click Start, then Control Panel.
2.Click Printers and Other Hardware, and then click Printers and Faxes.
3.In Printer Tasks, click Add a printer.
Click Next.
4. Select Local, then remove the check mark from Automatically detect and install my Plug and Play printer.
5. Click Next.
6. Select Port
Parallel connection is usually LPT1
USB connection is usually USB001
7. Click Next.
8. Select HP from the Manufacturer list.
9.Select the printer model from the printer list, and then click Next.
10. Select Yes if this printer is the default printer, or select No if it is not.
11.Click Next to continue.
12.Select No to skip the test page, and then click Next.
13.Click Finish to complete the installation.
Avatar billede swaco Seniormester
20. maj 2003 - 22:35 #10
pathlasse,dette har jeg prøvet virker ikke
Avatar billede nico76 Nybegynder
22. maj 2003 - 23:16 #11
Enable USB legacy support i BIOSén som det første skridt. Nummer 2, forsøge med en HP Deksjet 550C driver(inf filen ligger pr default i windows driver databasen.

/ Nik
Avatar billede nico76 Nybegynder
22. maj 2003 - 23:16 #12
**My bad, valgte den forkerte knap**

Enable USB legacy support i BIOSén som det første skridt. Nummer 2, forsøge med en HP Deksjet 550C driver(inf filen ligger pr default i windows driver databasen.

/ Nik
Avatar billede lrd Nybegynder
25. maj 2003 - 14:11 #13
kom her feedback
Avatar billede swaco Seniormester
25. maj 2003 - 14:38 #14
Bios er ok og hp deskjet 550c virker heller ikke meget mystisk!!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:28 #15
er du ikke venlig og give feedback her eller luk tråden!!
Avatar billede swaco Seniormester
10. august 2003 - 18:48 #16
kan ikke løse problemet