Avatar billede minik Nybegynder
20. maj 2003 - 15:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

effekt i flash.

hej alle sammen.
jeg leder efter en effekt i flash der gør at hvis man bevæger curseren over et billed så ser det ud som om man se igennem billedet med en kikkert eller noget i den retning:)
jeg ved ikke hvad effekten hedder eller hvordan man laver den så hvis der er nogle af jer der ude der ved det så ville jeg blive meget glad.
Avatar billede docks Nybegynder
20. maj 2003 - 15:22 #1
Det må være en slags masking effekt du mener!
Avatar billede docks Nybegynder
20. maj 2003 - 15:28 #2
Avatar billede baitianlong Nybegynder
20. maj 2003 - 15:37 #3
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
21. maj 2003 - 08:46 #4
LM
Avatar billede storslem Nybegynder
21. maj 2003 - 22:38 #5
Den er ellers ikke så ringe endda, legende! Den .fla må vi ha'!! ((-;
Avatar billede baitianlong Nybegynder
22. maj 2003 - 12:25 #6
Måske kan minik bruge den, jeg ved dog ikke om det er det han er ude efter ?!

http://62.199.241.199/kikkert.fla
Avatar billede paask Nybegynder
22. maj 2003 - 12:32 #7
Hep, har lige et lille forslag...

Nu bruger I begge enterFrames til at sætte masken - hvis I istedet bruger mouseMove med updateAfterEvent() bliver det en del mere smooth :)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
22. maj 2003 - 12:46 #8
Jeg ved det skam godt paask, men det var fordi jeg ville have cirklen til at starte ved musen, hvis man nu ikke flyttede den når man kom ind på siden (o; Ved ikke om den gør det alligevel, men hvad fanden !!
Avatar billede minik Nybegynder
25. maj 2003 - 15:13 #9
tak for svaret Legende.dk.
det var lige det jeg manglede. hvis i vil se det jeg lavede så besøg: http://rs-network.ath.cx/5/ibal/sigs/nakedme.swf

(den er et billed til et spil jeg spiller for tiden)