Avatar billede blood Nybegynder
27. november 2000 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike - AIMBOT

Jeg har lagt mærke til at på jubii´s counterstrike server har sat en patch ind som tjekker om man har AIMBOT inde på sin pc

er der nogle der ved hvor man kan finde den patch og hvordan man bruger den?
Avatar billede einstein Nybegynder
27. november 2000 - 18:32 #1
Glo her for at finde alverdens cheats til CS:
http://navegh2.tripod.com/filez.html

:D
Avatar billede blood Nybegynder
27. november 2000 - 18:33 #2
det er ikke snyd jeg vil have

jeg have den patch mon man kan lægge ind i på serveren så tjekker om folk bruger AIMBOT
Avatar billede blazer Nybegynder
27. november 2000 - 18:34 #3
blood...nu har jeg personligt noget imod dig...men anyway...alt det PIS jubii skriver passer ikke en skid...i Eksperter kan vel godt se det forkerte i:

\"Checker Memory for Cheat Proxy\"

osv...serveren HAR slet ikke adgang til alt det pis den påstår at tjekke...jeg har sq spilelt med aimbot på jubiis server..det eneste de kan opfange er customskins og nogle smokehacks...
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. november 2000 - 18:43 #4
einstein>>> Jeg har aldrig kunnet få en cheat til at virke, hvorfor en af dem på den side vil jeg kunne bruge på jubiis server?
Avatar billede einstein Nybegynder
27. november 2000 - 18:43 #5
nope, OG jeg anser ikke min puter for at være noget specielt, men Jubii kunne ikke se da jeg brugte cheats, så hvis det er for at køre en server du skal bruge det så drop det.
Den eneste gode stopper for cheatere er at udnævne folk til adminer og give dem rcon-access
Avatar billede fx-web Nybegynder
09. maj 2001 - 21:17 #6
download Punkbuster på: www.punkbuster.com
Avatar billede fbb Nybegynder
10. marts 2003 - 19:17 #7
hvor kan man fx. downloade AIMBOT?