Avatar billede michael-k Nybegynder
19. maj 2003 - 20:17 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Program til at optage det der sker på skærmen.

Ved der findes et program som kan optage feks hvad man laver i photoshop. Lige som sådan en video tutorials.
Nogle der ved hvad det hedder eller de hedder hvis der er flere at vælge imellem ?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. maj 2003 - 20:19 #1
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. maj 2003 - 20:20 #2
Avatar billede clj Nybegynder
19. maj 2003 - 20:22 #3
Du skulle tage og prøve programmet Camtasia, det er rigtig godt. Får du problemer med det så mail, da jeg har brugt det en del. Det laves af tech Smith. Det findes på adr: http://www.techsmith.com/products/studio/default2.asp
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 20:23 #4
Jeg spurgte selv om det samme på et tidspunkt

http://www.eksperten.dk/spm/339177

tror nok vi brugte det fra det nederste link, det var ok

mvh mat
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. maj 2003 - 20:25 #5
Okay der er lidt at gå i gang med.

Ved i om man kan komprimere filen man laver i programmet, eller skal man gøre det i eks. premier ?
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 20:26 #6
dunno men tror det ikke, det jeg snakker om er freeware så funktionerne er nok begrænsede, men det "did the job" da vi brugte det.

mvh mat
Avatar billede halifax Nybegynder
19. maj 2003 - 20:43 #7
Hvis/når du downloader demo af Camtasia Studio skal der opgives email adr. Følgende modtager du mail som Introduction, Tips & Tricks osv., som giver indblik i programmets muligheder. Det gemmer film af det optagne i .avi format.
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. maj 2003 - 20:52 #8
okay havde nu håbet på nogle havde nogle erfaringer :)

Men også lige godt, skulle bare lige hører inden jeg begyndte at downloade.

Smider i andre lige et svar, da jeg ikke gider at downloade alle programmer, vælger jeg bare et :)
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 20:58 #9
oki (i tilfælde af at der falder lidt af til mig :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. maj 2003 - 20:59 #10
formulerede mig nok forkert. Det jeg mente var at alle selvfølgleig får point, da jeg ikke gider at downloade alle programmerne der er foreslået, for at se hvad der er bedst ;)    Så der falder også af til dig
Avatar billede halifax Nybegynder
19. maj 2003 - 21:06 #11
Se dette spm., hvor pondo har erfaring med programmet Camtasia. Måske kan du få kontakt til ham - se hans link.
http://www.eksperten.dk/spm/336595
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. maj 2003 - 12:54 #12
Ser ikke ud til der er andre der vil have del i guldet ;)

Jeg takker for hjælpen.