Avatar billede anjamunck Nybegynder
19. maj 2003 - 20:00 Der er 2 kommentarer

Er du vores nye Free-lance sælger? Kursusplanen.dk

Kære Dig,

Vil du være vores nye free-lance sælger?
Der er tale om provision uden loft.
Du skal være en seriøs sælger, ikke en kanonsælger

Der er tale om seriøse produkter.

Smil fra

Anja
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
19. maj 2003 - 20:07 #1
Nu ved jeg ikke, hvor omfattende jeres firma er, men jeg vil mene jeres hjemmeside godt kunne bruge en opkvikker...

Det ligner noget, der er lavet af en dygtig programmør ( og ikke et ondt ord om dem ), men den mangler lidt liv og kreativitet...

Er det i øvrigt salg gennem telemarketing ?

DGP
Avatar billede anjamunck Nybegynder
19. maj 2003 - 20:28 #2
Kære Dig,

Ja - vi er obs på det - men tak :-) Det bliver løbende ændret.
Hvordan man griber salget an er op til en selv. Det kunne være telemarketing - men det kunne også være hvis man alligevel er ude hos kunder (IT afdelinger) og eks. sælger software/hardware og definerer et uddannelsesbehov.

Har du lyst er du meget velkommen til at ringe til mig på 70 23 2650 eller sende mig en mail på anja@kursusplanen.dk
Smil fra

Anja