Avatar billede fynbo Nybegynder
27. november 2000 - 16:56 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

1500 point for et logo

Davs!

pcmagasinet.dk mangler et logo..:-(

Men hvis der sidder en der kan hjælpe med et logo, vanker der 1500 point.

Der må gerne være lidt gang i logoet, ovt. noget der bevæger sig..

send evt. billede til christian@pcmagasinet.dk
Avatar billede falafelone Nybegynder
27. november 2000 - 17:09 #1
Hvor stort skal det være?
Avatar billede maduni Nybegynder
27. november 2000 - 17:19 #2
Avatar billede enlize Nybegynder
27. november 2000 - 17:25 #3
Jeg har sendt et logo til dig :)
Avatar billede fynbo Nybegynder
27. november 2000 - 17:27 #4
maduni>> Hvis du gider at lave et udkast, ville det være fedt!

falafelone>> Bare så det passer til rammen øverst...:-)
Avatar billede fynbo Nybegynder
27. november 2000 - 17:31 #5
enlize>> Jeg har sendt billedet videre.. men det ser ellers fint ud..

Bortset fra der mangler lidt beværelse....

Prøv evt at se thevoice.fm
deres top er flot... men det er godt nok Flash
Avatar billede fynbo Nybegynder
27. november 2000 - 18:11 #6
enlize>> Dit billede dur ikke... det er lidt for kedeligt og simpelt...

Men prøv dog igen..:-)
Avatar billede prodic Mester
27. november 2000 - 19:10 #7
gider du ikke smide det her indslag over i Freelance-kategorien. Det hører ikke hjemme her!!
Siger jeg grundet en tidligere diskussion i kategorien.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
27. november 2000 - 20:47 #8
way to go prodic ;-)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
27. november 2000 - 20:48 #9
BTW: 1500 point for et logo - hvorfor får man så kun 1430 ? ;-)
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2000 - 21:56 #10
\"gider du ikke smide det her indslag over i Freelance-kategorien. Det hører ikke hjemme her!!
Siger jeg grundet en tidligere diskussion i kategorien. \"
. . Alle  der mangler et lille script poster også i fx. asp kategorien  . .
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2000 - 21:57 #11
well  ..  ikke alle . .men de fleste  :)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
27. november 2000 - 22:53 #12
klas>

Asp handler også om asp scripting, billedbehandlingsprogrammer handler derimod om programmerne ikke om selve billedbehandlingen :o)

Det ville svare til at man bad en i homesite kategorien om at lave noget HTML for en.

Avatar billede klas Juniormester
27. november 2000 - 23:04 #13
tjoe det er vel rigtigt nok  . Jeg har også spurgt efter nogle flere grafik kategorier uden at have fået det vilde svar fra admin . . . .for der mangler da nogle grafik kategorier .. Der er kun denne ene . .og hvis man ikke må spørge efter grafik lavet for points her , , og man ikke må spørge efter det i freelance kategorien (så går folk amok og vil have penge) hvor skal man så gøre det ?
Avatar billede osaka_san Nybegynder
28. november 2000 - 00:32 #14
thjaa man kunne jo lade være med at spørge om det ;-) - altså gratis lavet grafik til kommercielle formål :o)

men som sagt der mangler fora til det, men jeg har det lidt sådan at så må man lade være med at spørge efter det på eksperten. I det mindste indtil der er oprettet nogle fora til det.

Man spørger jo heller ikke efter tøj i en malerforretning, hvis du forstår hvad jeg mener :o)

Eller for den sags skyld snakker Q3 i et counterstrike forum ;-)
Avatar billede falafelone Nybegynder
28. november 2000 - 00:36 #15
Hvorfor er det nu helt præcist at man ikke må gøre det i denne katagori? Der er jo masser der gerne vil lave det for point, og jeg kan ikke finde noget sted i reglerne hvor der stå at det ikke er tilladt.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
28. november 2000 - 00:39 #16
falafelone>

Fordi dette her er kategorien Programmer: Billedbehandling og ikke \"Hej jeg vil gerne have at du laver et logo til mig for nogle snollede point, hvorefter jeg putter det på mit site og tjener penge på det vha. bannereklamer\" kategorien. ;-)
Avatar billede jwolf Nybegynder
28. november 2000 - 10:20 #17
skal logoet/banneret fylde hele toppen eller skal det være en \"lille\" et til venstre, og så et reklamebannertil højre?
Avatar billede prodic Mester
28. november 2000 - 15:40 #18
falafelone : Når der nu på Eksperte.dk er en kategori der hedder Job:Freelance - så kunne man jo være fristet til at tro at den kategori var mere \"rigtig\" end denne kategori.
Der er vel heller ikke noget i vejen for at oprette et spørgsmål med Titlen Logo for Point i Freelance-kategorien? Så ved folk da hvad den handler om.
Så længe at der kun handles med Point på Eksperten.dk så må folk i Freelance-kategorien vel være klar over at det er det vi snakker om.

Desuden så følger de fleste fra denne kategori vel også med i Freelance-kategorien. Plus lidt ekstra.

Så jeg ville flytte spørgsmålet til en anden kategori...
Avatar billede klas Juniormester
28. november 2000 - 20:47 #19
MANGE af de scripts der bliver lavet herinde bliver da brugt på commercielle sites . . jeg har fået massere af hjælp og alle mine sites er da commercielle . .
Avatar billede milo Nybegynder
28. november 2000 - 20:53 #20
ja..og det er jo valgfrit om man vil hjælpe personen..har man ondt i r...numsen over at nogen bruger tingene komcercielt, ka de bare lade være med at hjælpe :)
Avatar billede klas Juniormester
28. november 2000 - 20:58 #21
helt ening :)
Avatar billede fynbo Nybegynder
28. november 2000 - 22:49 #22
jwolf>> Det må selv om... Hvis du laver et pænt lile banner, der det fint, men det skal helst fylde det hele..:-)

BTW, gider I diskuterre et andet sted, min mailbox bliver fyldt op med jeres besvarelser....:-))

Avatar billede osaka_san Nybegynder
29. november 2000 - 09:45 #23
Klas & Milo>

Det er da fint nok at I har den indstilling, men det ændre stadigvæk ikke på det faktum at spørgsmålene postet i den forkerte kategori???

Fynbo> Thjaa hvis din mailboks bliver fyldt op af 4 e-mails, så skal du nok overveje at få en anden mail udbyder ;-)) Derudover kan jeg jo så give den tilbage og bede folk der vil have lavet gratis (point) arbejde hoppe et andet sted hen, ofrdi min mailbox bliver fyldt op med alle jeres mails som ligger i den forkerte kategori.
Avatar billede fynbo Nybegynder
29. november 2000 - 20:35 #24
osaka_san>> Hivs du har ondt i røven over at folk bruger eksperten til at få lavet et logo for 1500 point, er det dig der er noget galt med...

Men hvis ingen kan hjælpe, så kan I diskuterre løs!
Avatar billede fynbo Nybegynder
29. november 2000 - 20:38 #25
Enlize> Vi bruger ikke dit logo, men lidt point skal du have ;-)

Avatar billede osaka_san Nybegynder
29. november 2000 - 20:53 #26
fynbo> tror ikke helt du forstod den rigtigt:

Kategori Programmer: Billedbehandl.

Find 1 fejl?
Avatar billede falafelone Nybegynder
29. november 2000 - 21:00 #27
Osaka_san> Sjovt nok, når nogle siger logoer tænker jeg da først og fremmest på billedbehandling? Hvad vil du ellers kalde det?
Avatar billede prodic Mester
29. november 2000 - 21:06 #28
Illustrationer er mit bud.

De fleste logoer laves i Illustrator pga skalerbarheden da man kan kan have brug for at lave et logo i flere størrelser.

Og i et billedbehandlingsprogram er det lidt svært at skalere uden en kvalitetsforringelse. Medmindre man aftaler en fast størrelse, og det kan så kun blive den ene størrelse.

Så rent faktisk har det med med Illustrator eller lign. at gøre.

Men det bedste ville nok være under Freelance og skrive at det kun er for point.

Det er bare mit bud.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
29. november 2000 - 22:00 #29
falafelone>
Som prodic nævner så findes der en kategori som handler om jobs.

denne kategori er til spørgsmål omkring billedbehandlingsprogrammer og ikke grafik jobs.

Som en god huskeregel kan huske på at et logo ikke nødvendigvis skal laves i et billedbehandlingsprogram, men f.eks også kan laves vha. papir og saks ;-)