Avatar billede lazare Nybegynder
19. maj 2003 - 17:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Motorola v66i unlock kode

Mangler unlock kode til motorola v66i. plz hjælp.

100 points til rigtigt svar
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:02 #1
Du skal have fat i et datakabel, og et unlock program, så er du klar til at låse den op. Grunden til at du ikke kan låse din telefon op sådan lige, er at alle sim-låse kode er forskellige. Det et unlock program gør, er at programmet prøver at knække koden.

Ved ikke om det overhovedet er lovligt :-)
Avatar billede amplificator Nybegynder
19. maj 2003 - 20:32 #2
Det er lovligt nok..

lrd: Han spørger om nogen kender et site ala www.gratisunlock.dk hvor man kan få den kode som man skal trykke ind på sin tlf. for at få den unlocket.. Dermed uden et program.
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 20:32 #3
Herligt jeg ikke har trådt i spinaten så
Avatar billede lazare Nybegynder
25. maj 2003 - 13:08 #4
Tror jeg har fået løsningen. thx
Avatar billede lrd Nybegynder
25. maj 2003 - 13:58 #5
Du skal acceptere svar for kunne du ikke bruge det da
Avatar billede lrd Nybegynder
25. maj 2003 - 13:58 #6
Eller kunne det ikke bruges mit indlæg
Avatar billede lazare Nybegynder
26. maj 2003 - 12:15 #7
Manglede et svar fra dig da jeg ikke fik accepteret det første. undskyld ventetiden. umiddelbart kunne jeg ikke finde ud af at give dig de points efter jeg selv havde tilføjet tekst til indlægget. hvis du kan forklare mig hvordan dette gøret kan jeg i fremtiden undgå sure miner :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
26. maj 2003 - 12:18 #8
Prøver :-)

Når flere har svaret på dine spørgsmål og du gerne vil dele dem mellem flere brugere kan du gå ind under advanceret og dele point efter hvad du lyster. Husk hvis der ikke er smidt svar ved spørgsmål du evt kan bruge beder du brugeren smide et svar så du kan acceptere. Er der ikke kommet svar på dit spørgsmål kan du selv smide et svar og acceptere dette for at afslutte spørgsmålet. En god regl er af belønne de folk der har hjulpet dig oz selvom de måske ikke fandt svaret du søgte. Du behøver selvfølgelig ikke give dem fuld point men det er altid pænt når ens hjælp bliver værdsat. Håber dette hjalp lidt :-)

Tak for point
Avatar billede lrd Nybegynder
26. maj 2003 - 12:19 #9
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Gennemlæs lige denne så er du ikke i tvivl

Ha en god dag
Avatar billede neontetra Nybegynder
16. august 2014 - 10:59 #10
Hej. Du kan få den nøjagtige unlock kode til din Motorola V66i fra http://www.theunlockarena.com/motorola-v66i/rs5wp9/at overkommelig pris med nem oplåsning vejledning. Held og lykke.