Avatar billede flapper Nybegynder
19. maj 2003 - 14:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation af MSN Messenger på Win NT

Hej

På min arbejdsplads har jeg forsøgt at installere MSN Messenger på en NT platform for at kommunikere med mine venner.

Det er ikke lykkeds i den danske version. Når jeg forsøger den engelske version får jeg at vide at Messenger kræver "SP 6 or greater".

Hvordan får jeg MSN Messenger instlleret eller alternativt et andet program så jeg kan kommunikere med mine venner (der alle bruger MSN Messenger).
Avatar billede mc_goblen Praktikant
19. maj 2003 - 14:54 #1
Så må du vel bare opdaterer din Win NT masking med Service Pack 6 fra Windows Update.
Avatar billede mc_goblen Praktikant
19. maj 2003 - 15:01 #2
Ellers prøv at se om evt. Trillian kan installeres. - Det kan også virke med din Messenger konto.

http://www.ceruleanstudios.com/trillian/download.html
Avatar billede meinertsen Nybegynder
19. maj 2003 - 15:36 #3
MSN Messenger kræver desvære SP6, der er lige SP6a, men ellers blev der ikke lavet flere SP til NT. Overvej derfor om en opgradering ikke ville være en god ide. Ellers få en lokal installation af SP6a med henvisning til sikkerhedshuller mm.

Har du administrator adgang? Ellers kan du måske slet ikke installere nogen programmer uden at få lov