Avatar billede runlf Nybegynder
27. november 2000 - 15:35 Der er 7 kommentarer

Bios

Jeg har et problem med min bios!
Jeg har rodet lidt rundt i den, men nu vil PCen sgu ikke starte. Den vil have en opstarts CD. Jeg ved ikke hvorfor den gør det, det eneste jeg har gjort er i bios hvor jeg trykkede \"gendan standard opsætning\", og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvordan den stod før, kan man gøre noget så den ikke siger at den vil have en opstartsCD ??
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. november 2000 - 15:37 #1
Hvilken BIOS har du?
Hvilke andre enheder er der i din PC?
Avatar billede handmade Nybegynder
27. november 2000 - 15:37 #2
Den kan sikkert ikke finde harddisken. Prøv at gå ind i BIOS igen og sæt den til at auto detecyte HDD
Avatar billede hojben Novice
27. november 2000 - 15:37 #3
gå ind og autodetect harddisk, check rækkefølgen som den kigger på, øhhh prøv dig frem.
Avatar billede runlf Nybegynder
27. november 2000 - 15:41 #4
Jeg er ikke ved min PC lige nu, men vender tilbage med hvilken Bios jeg har imorgen.
Enheder i min PC.. amd 700, creative G-force, live lyd, creative brænder,
Avatar billede runlf Nybegynder
27. november 2000 - 15:42 #5
tak for hjælpen er tilbage imorgen 13.45
Avatar billede sen8or Nybegynder
27. november 2000 - 17:50 #6
Hejsa RunLF,

Du har sikkert sat din bios til at boote fra CD-rom drevet? Prøv at checke det!

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:15 #7
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk