Avatar billede Schultz Nybegynder
19. maj 2003 - 13:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTML koden bliver ændret i nogle browsere

Nedenstående kode bliver ændret fra eks.1 til eks.2 (nederste kodelinie)hos en af mine venner, er der nogen der kan give en forklaring, han kører IE6 med Cracy Browser installeret.
eks1:
<table border="1" width="980">
  <tr>
    <td width="160">
      <table border="1" width="103%" height="63">
        <tr>
          <td width="100%" bgcolor="#800000" bordercolor="#FFFF00" height="57">
            <p align="center"><b><a href="http://www.freewindows.dk/" target="_blank"><font color="#FFFFFF" size="1" face="MS Sans Serif">Free
            Windows<br>
            Alt
            hvad du begærer-Gratis</font></a><font color="#FFFFFF" size="2" face="MS Sans Serif"><br>
            <br>
            </font><a href="http://www.verdensnavle.dk/banner.html" target="_blank"><font size="2" face="MS Sans Serif" color="#FFFFFF">Partnerbannere<br>
            Webringe m.m.&nbsp;</font></a></b>
            </p>

eks2:
<table border="1" width="980">
  <tr>
    <td width="160">
      <table border="1" width="103%" height="63">
        <tr>
          <td width="100%" bgcolor="#800000" bordercolor="#FFFF00" height="57">
            <p align="center"><b><a href="http://www.freewindows.dk/" target="_blank"><font color="#FFFFFF" size="1" face="MS Sans Serif">Free
            Windows<br>
            Alt
            hvad du begærer-Gratis</font></a><font color="#FFFFFF" size="2" face="MS Sans Serif"><br>
            <br>
            </font><!--ref="http://www.verdensnavle.dk/banner.html" target="_blank"  font size="2" face="MS Sans Serif" color="#FFFFFF" Partnerbannere <br>
            Webringe m.m.&nbsp; /font  --></b>
            </p>
Avatar billede niboan Nybegynder
19. maj 2003 - 13:50 #1
"Crazy Browser" filtrerer reklamer fra, hvilket tilsyneladende sker ved at den laver alle links der indeholder ord som 'banner', og sikkert mange andre, om til kommentarer. Det er det der er sket her.
Avatar billede Schultz Nybegynder
19. maj 2003 - 21:16 #2
Så simpelt - tak