Avatar billede hopeful Nybegynder
27. november 2000 - 15:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visual C++ - program fra Win98/NT til SUN OS

Hej!
Jeg har lavet et program med Microsofts Visual C++, og det kører udmærket på win98/NT maskiner. Nu er problemet, at det også gerne skulle køre på en maskine med sunOS. What to do?
Avatar billede moykal Nybegynder
14. december 2000 - 11:19 #1
Kører du GUI eller er det en ren konsol-app. Hvis det er ren konsol, så prøv under NT at kompilere med GCC (www.cygnus.com/gnu-win32/). Når dette virker, så skulle den omgående kunne virke under Solaris - i hvert fald med gcc for Solaris. Helt generelt: hvis du let vil portere, så hold dit til ANSI C/ISO C++, dvs. kun standard-biblioteker.
Avatar billede hopeful Nybegynder
14. januar 2001 - 00:08 #2
OK, det er fint - tak!