Avatar billede hairball Nybegynder
19. maj 2003 - 09:45 Der er 3 kommentarer

ICQ lite - gemmer ikke mine sætninger

Jeg har et problem med ICQ lite .. den gemmer ikke de sætninger jeg skriver, så når jeg prøver at få et overblik over den samtale jeg har gang i kan jeg kun se hvad modparten har skrevet.

Dette gælder kun for nogle af dem jeg snakker med, så problemet eksisterer kun når ICQ lite skal tale sammen med nogle klienter
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 15:56 #1
Tror du ikke du skulle lukke dine gamle spørgsmål!!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 15:56 #2
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hairball&option=24

Du har over 4000 point ude. Du er anmeldt for 3 gang
Avatar billede Jesper Novice
04. september 2003 - 12:52 #3
Hvis du har problemer med lite, så kan jeg sige du er ikke den eneste..
prøv og hente en bedere version, jeg vil faktisk sige at de ældre icq er bedere end de nye.. ved ikke hvorfor, men den har jeg ikke haft problemer med.. :)