Avatar billede xksperten Nybegynder
19. maj 2003 - 09:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Maya Complete 4.5

Hey. Jeg har et problem, når jeg vil gemme et billed i maya, kan jeg ikke få lov til at gemme som jpg format? Why?

(I know I'm a noob)
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. maj 2003 - 12:03 #1
Et skud i tågen. Render dit billede og du vil få mulighed for at gemme, når det er renderet. Sådan gøres det ihvertfal i 3dsmax :)
Avatar billede mismis Nybegynder
19. maj 2003 - 13:28 #2
Ellers må det vel stå i din manual til maya hvordan du gemmer det du rendere deri :)

det ville måske være det første smarte sted at lede

MIS
Avatar billede xksperten Nybegynder
20. maj 2003 - 13:43 #3
må jeg Rende animators (avi) bliver det kun sort/hvid ???
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. maj 2003 - 13:46 #4
når du render en animation skal du jo sætte den til at kører en animation. Et still billede dur ikke.

Men som sagt kender ikke maya. Men er temmelig sikker på at du kan sætte den til jpg når du render eller når du har rendret.
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. maj 2003 - 13:47 #5
kig evt på www.maya3d.dk  der er lidt tutorials til maya på dansk tror jeg nok.
Avatar billede xksperten Nybegynder
20. maj 2003 - 14:19 #6
men tak skal du ha får dit Svar . --> www...maya3d...dk  der stå ikke rigtig noget. må selv prøve sig frem lol
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. maj 2003 - 14:20 #7
selv tak
Avatar billede xksperten Nybegynder
21. maj 2003 - 09:19 #8
super gode video tutorials  ----> free

http://www.digital-tutors.com/digital_tutors/maya/index.htm
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. maj 2003 - 14:01 #9
faktisk har www.3dbuzz.com også gratis video tutorials. Kræver dog du opretter dig som bruger. Jeg har downloadet dem til 3dsmax, der er 10-12 timers video. Utroligt lækkert og lærerrigt. Så mon ikke også deres maya tutorials er fede :)
Avatar billede puffin Nybegynder
25. maj 2003 - 13:22 #10
på 3dbuzz er på "kun" 2 cd'er med Maya tut's, men de er gode til at lære programmet at kende og man kommer rundt om alt det nødvendige.

Ellers er der sider, som www.highend3d.com og www.simplymaya.com, som begge også er meget gode og lærige.

/Jacob