Avatar billede kleve Nybegynder
19. maj 2003 - 06:48 Der er 4 kommentarer

Skrivebordet er væk!

Jeg har installeret Star Office i både windows og linux udgaven.Jeg har både windows xp og linux mandrake.
Da jeg ville oprette en hjemmeside med autopiloten og gemte udkastet som html fil skete der noget mærkeligt. Skrivebordet forsvandt for brugeren (mig selv). Mails , genveje o.s.v , var bare pist væk. Det var på mit Linux system.
Nu kommer det mærkelige: Da jeg gentog det på Windows maskinen , skete det samme! Autopilot-> webside -> 1.billede med  tekst. Gem som html og vupti, skrivebordet helt forandret. Genveje slettet og mails væk!
Nogen de har set noget lignende?
Avatar billede doodoo Novice
19. maj 2003 - 08:04 #1
Mon ikk bare du skal ind og vise filerne igen på: egenskaber for skrivebord ? Tilpas skrivebord...
Avatar billede kleve Nybegynder
19. maj 2003 - 15:09 #2
Mystisk! Nu kom det igen efter en genstart, hvor det har været helt lukket, og ikke blot " genstart computeren".
Mine mails er væk, og det er som om alle programmer starter som nyinstallerede, med fjollede spørgsmål. Det er som om brugeren er nyoprettet.
I linux er alt væk Star office 6 er simpelthen slettet!!
Sikken en bug. Hvis man kender en man ikke kan lide , der har Star Office 6 på comp. så kender jeg en drilsk metode til at drive vedkommende ti vanvid...
Avatar billede drumm Nybegynder
19. maj 2003 - 15:16 #3
Mon ikke hellere du skulle tage og melde det til Sun eller på openoffice.org, så det kan blive rettet i en fart?
Avatar billede kleve Nybegynder
19. maj 2003 - 17:14 #4
Jo, nu har jeg gentaget " kunststykket" på en tredie maskine med Linux Mandrake 9.1.  Star Office 6 slettes. Alle indstilinger incl min danske Mozilla er væk. Mail er væk.
Jeg har bare benyttet en standard installation og ikke lavet noget videre. Det mærkelige er , at det både gælder windows og linux. Jeg lagde mærke til at det er når programmet skal gemme en skabelon , det går galt.