Avatar billede skodder Nybegynder
18. maj 2003 - 23:45 Der er 5 kommentarer

Hvad er packets?

Hej, jeg har en fremlæggelse, og skal forklare om packets (printers) har læst på det men forstår ikke helt hvad det handler om, nogen der kan uddybe hvad det handler om og hvad det vigtige er i det??
Avatar billede mjense173 Nybegynder
18. maj 2003 - 23:54 #1
Pakker er data, der bliver sendt afsted. Årsagen er at man kan se på en pakke om dem er nået frem intakt. Der er altså oplysninger om størrelse osv.
Avatar billede skodder Nybegynder
19. maj 2003 - 00:05 #2
Takker, det må være skrevet forkert af mig, det jeg skal bruge er en printer pakke der er i Delphi, altså hvordan printeren virker i Delphi og de vigtigste ting omkring den.

Sorry jeg formulerede mig forkelt.
Avatar billede mjense173 Nybegynder
21. maj 2003 - 23:20 #3
ok, det er jo noget helt andet.
men det gider jeg ikke skrive en afhandling om bare for 30..
Avatar billede skodder Nybegynder
21. maj 2003 - 23:29 #4
Nej det behøves ikke, det var noget viden jeg skulle bruge til et eksamens projekt som jeg har afleveret sidste mandag.
Avatar billede skodder Nybegynder
21. maj 2003 - 23:32 #5
Den her datastyring holder da overhovedet ikke, oprettede tråden d. 11. ikk d. 18. og de andre kommentarer er også en uge senere.