Avatar billede moritz Nybegynder
18. maj 2003 - 22:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Klon ved tvout

Hejsa

Sidder og leger lidt med tvout, da det er lidt sjovere at se film på 28" tv end comp skærm...
Mit spørgsmål går ud på hvordan jeg laver en "klon", i stedet for at have 2 vinduer ved siden af hinanden, eller som jeg gør kun en. Det er nemlig lidt svært at sidde og kun bruge fjernsynet når det er lidt væk fra comp. Jeg vil altså vide hvordan man kan smide begge skærme oven i hinanden så det jeg laver på comp skærm også er det jeg laver på tv...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
18. maj 2003 - 22:55 #1
hvilket grafik kort?
Avatar billede moritz Nybegynder
18. maj 2003 - 23:05 #2
Palit Daytona Geforce 4 Ti 4200
Avatar billede webhest Nybegynder
18. maj 2003 - 23:07 #3
Prøv at hente dine driver på:
http://www.nvidia.com/

Der kan du rode med et lille "modul"...
Avatar billede moritz Nybegynder
18. maj 2003 - 23:08 #4
Har nview men kan ikek finde ud af det, derfor jeg spørger
Avatar billede killer_bee Nybegynder
19. maj 2003 - 11:35 #5
når du er i nView har du valgmuligheder, en af dem er klon, vælg den og klik  apply. Bagefter lige nedenunder billedet er der en dropDown menu hvor du kan vælge mellem Analog Skærm(PC) og TV-Pal, vælg TV og set check i  'Gør denne til primær'(er lige under menuen). når du har gjort dette vil din PC skærm skifte opløsning til 800*600 som TV skærmen.. Så har du din klon :)
Avatar billede moritz Nybegynder
19. maj 2003 - 18:57 #6
hvór siger du man kan vælge klon? kan jeg ikke se. det eneste jeg kanf idne er et sted man kan vælge genvejstast til klon men det gør ingen forskel
Avatar billede killer_bee Nybegynder
20. maj 2003 - 08:51 #7
hmm.. jeg har samme grafikkort bare fra Leadtech... og når jeg kliker på nView er der 4 radio buttons jeg kan vælge mellem og den ene af dem er klon... ved ikke om det har noget med producenten at gøre, men de burde ikke ...
For at være sikker ... hvordan kommer du i nView? ved højreklike på desktoppen og sige properties->settings->advanced->nView... ?