Avatar billede dummerniksen Nybegynder
18. maj 2003 - 17:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skift af grafikkort - død PC

Hejsa,
Jeg har proppet et grafikkort i min PC (med XP) i stedet for det on board halløj den var født med. Det virker da også...rimeligt, men jeg skal reboote 8-10 gange før puteren "fanger" min skærm. Den siger bare en masse Biplyde i stedet for at komme i gang.8 for at være nøjagtig. Har disablet onboard kortet i Bios (tror jeg) så hvad jeg jeg gjort galt?  -Niksen
Avatar billede -master-d- Nybegynder
18. maj 2003 - 17:28 #1
Prøv at kig om dit nye kort er trykket helt ned. Prøv så at tage det ud og sætte det i et par gange. Tjek også lige om dit skærmstik sidder ordentligt.

Det lyder som en dårlig forbindelse et eller andet sted nemlig, men da det er et het nyt grafikkort tror jeg ikke problemet ligger i kortet.
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
19. maj 2003 - 13:37 #2
Det prøver jeg, vender tilbage senere
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
21. maj 2003 - 15:19 #3
Undskyld ventetiden, men min puter er jo syg.
master -d-s forslag hjalp desværre ike noget. Andre muligheder? Et eller andet? Hjæææælp?
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
28. maj 2003 - 09:20 #4
ww