Avatar billede anderz Nybegynder
27. november 2000 - 11:59 Der er 3 kommentarer

Records låst???

Jeg har en tabel med x-antal 1.000 poster, hvis jeg vil slette 20.000 af dem på en gang, kommer Access frem med en fejl-meddelse om at nogle posterne er låst og at den derfor ikke kan slette disse? Mens hvis jeg sletter dem i fire omgange, af 5.000 pr gang kommer fejlmeddelsen ikke frem. Er der nogen som har en ide om hvad dette kan skyldes.

Det skal lige bemærkes, at det kun er mig der har adgang til basen og at der ikke er nogen forespørgsler eller formularer som linker til tabellen.

Med opgivende hilsner

Anderz
Avatar billede lkp Nybegynder
27. november 2000 - 12:49 #1
Hej Anderz

Hvordan sletter du dem i øjeblikket?

ADO, DAO, SQL eller en 4. metode?

Med venlig hilsen

LKP
Avatar billede anderz Nybegynder
27. november 2000 - 13:02 #2
Hej

Jeg har forsøgt med SQL, og det fungere fint i andre tabeller, på nær lige i denne. Den måde som jeg beskrev var manuelt, da jeg ikke kunne forstå at min makro frøs når den kom til dette punkt!
Og derfor forsøgte at gøre det manuelt

Mvh

Anderz
Avatar billede mikker Nybegynder
14. september 2007 - 11:52 #3
Lukketid?