Avatar billede smis Nybegynder
18. maj 2003 - 11:17 Der er 5 kommentarer

Program der kan hjælpe en bruger med at overskrive en jarfil

Jeg har udviklet et program i Java. Jeg har nu nogle ændringer til dette, og vil gøre det let for brugerne at opdatere/overskrive en jarfil. Kan man lave en fil, som de så kan hente fra ens hjemmeside og dobbeltklikke på, hvorefter den selv finder og overskriver den gamle jarfil med en ny.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
20. maj 2003 - 23:48 #1
Man kan ret let lave en bat fil der overskriver en eksisterende fil i win NT, 2000 eller XP (det vil derimod være svært på 9x & ME). Det vil kræve at brugeren gemmer jar-filen og bat filen på f.ex skrivebordet og kører bat-filen.
Sig til hvis det er noget jeg skal gå videre med.
Avatar billede smis Nybegynder
21. maj 2003 - 11:43 #2
Tak for hjælpen. Jeg finder en anden løsning, men du får de 30 point.
Avatar billede smis Nybegynder
21. maj 2003 - 11:44 #3
.
Avatar billede smis Nybegynder
21. maj 2003 - 11:48 #4
Skriv lige et par ord som svar, så jeg kan give dig point
Avatar billede bertelbrander Praktikant
21. maj 2003 - 18:56 #5
Jeg vil helst ikke have points, slet ikke for ingenting at lave.