Avatar billede quintrix Nybegynder
17. maj 2003 - 21:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Netværk guide

Er der ikke en eller anden meget nem måde at lave netværk mellem to computere med et cross over kabel.. Bare en hurtig forbindelse, internet behøves ikke være indkluderet.. Måske nogen kender et link til en lille guide på nettet til opsætning af et lille hjemmenetværk.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2003 - 21:47 #1
http://www.eksperten.dk/spm/353807
Luk venligst det ene, du må ikke have to spørgsmål om samme emne.
Desuden forvirrer det mere end det gavner.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2003 - 21:50 #2
Avatar billede kenp Novice
17. maj 2003 - 21:52 #3
øhhh hvad med de i alt 3 sprøgsmål om det samme!! (eller måske flere
http://www.eksperten.dk/spm/340390 <- der er faktisk en guide til dig!!!
http://www.eksperten.dk/spm/340385 <- her er der også lagt en guide til dig!!

og det er der også i det spørgsmål fromsej linker til!
Avatar billede quintrix Nybegynder
17. maj 2003 - 22:06 #4
Undskylder mange gange, men det er et resultat af at jeg har prøvet at oprette netværk flere gange uden held.. Desuden ved jeg ikke hvordan jeg lukker mine spørgsmål... Kun hvis jeg accepterer.. det har jeg så gjort nu..
Avatar billede kenp Novice
17. maj 2003 - 22:10 #5
men det er svært at hjælpe dig, hvis vi ikke ved om du har forsøgt de ting som er blevet skrevet i de forskellige sprøgsmål, og guide som er blevet lagt, så er det meget svært at hjælpe, og som jeg skrev i det ene sprøsmål, så kan du faktisk få XP til at oprette netværket for dig og lave en diskette som du så kan bruge på din win2k. det eneste du så manglede bagefter var at dele en ressource på dine computere
Avatar billede halifax Nybegynder
18. maj 2003 - 01:05 #6
Denne lille danske med screenshots
http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=winsetup
Avatar billede bamse82 Nybegynder
20. maj 2003 - 10:19 #7
du kan også køre et ipx/spx netværk... det er en protokol du skal installere også opsætter den faktisk sig selv :) det eneste du skal vide et den anden pc'ers navn også skal du selvfølgelig dele en eller flere mapper.

Du kan evt. skrive til Bamse@hotmail.com, så skal jeg hjælpe dig :)
Avatar billede halifax Nybegynder
20. maj 2003 - 16:06 #8
bamse, hvorfor skulle han skrive til dig, når spørgsmålet er stllet på E.dk. Skriv her i stedet. Husk på: alle løsninger og svar skal være tilgængelige for andre E brugere. Se reglerne.
Avatar billede bamse82 Nybegynder
20. maj 2003 - 20:36 #9
unskyld, halifax...det var jeg ikke lige klar over *ss*