Avatar billede knolde2000 Nybegynder
17. maj 2003 - 19:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spille Counter-Strike over internettet på en Adsl forbindelse?

Jeg har det problem at hvis begge vores computere er tændt kan det ikke lade sig gøre at spille cs over nettet på nogen af dem.

Vi har TDC adsl-forbindelse, og computerne er sat sammen via en Linksys router.

Når man connecter til et map i cs, opstår der en "connection problem" når man kommer ind i banen.

Hvad kan det være der spærer for at vi kan spille CS?

Det virker hvis kun den ene af computerne er tændt.

Begge spillene er originale, så det er ikke det der er problemet.

Henrik Rasmussen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. maj 2003 - 19:53 #1
hvis i prøver at connecte til en internet CS server fra begge PC'er, så har begge PC'er samme IP og det er sikkert derfor i kun kan connecte med een PC.

hvis I prøver at gå ind på www.myip.dk med begge PC'er, så finder i ud af at I har samme IP ud af til
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
17. maj 2003 - 20:14 #2
Computerne er ikke i Counter-Strike på samme tid.

Problemet er der bare at begge computerne er tændt.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. maj 2003 - 20:17 #3
bruger i sammen CD-Key på den CS?

måske skal CS have åbnet nogle porte *tvivler dog, men måske*
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
17. maj 2003 - 22:00 #4
Vi har hver vores CD-Key!
Avatar billede exorcet_martin Nybegynder
25. maj 2003 - 15:24 #5
Har slet ikke noget med det at gøre..

Gruden er at du/i måske ikke har opdatert eller os er de server i joine ikke opdateret..

Istall CS og hl for fra.

og hvis det ikke virker så er problemet på jeres computer.

Linksys køre godt og alle der sidder på min linksys Connecter fint.

Håber du kan bruge mit savr,
Avatar billede predator-experten Nybegynder
29. juni 2003 - 23:21 #6
rkhdk, det har ikke noget med ip'erne at gøre, for ellers ville de slet ikke kunne gå på nettet, eller se nogle servere overhvoedt :)
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
21. august 2003 - 14:21 #7
luk