Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:25 Der er 70 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til install af demo

Mangler min gode ven Exnatteravnen til dette da dig er ham der har sat denne grille i mit hovede :-)

Jeg har hentet en demo af spillet Iron Storm jeg dobbelklikker på demo iconet og det begynder at unpacke efter den har kørt den unpackning færdig lukker kassen med iconet bare ned igen og intet sker. Måske er spillet allerede installeret men kan bare ikke finde det nogen steder på compen :-)

Tænker det er mig det er dum men fatter det bare ikke lige.

Håber exnatteravnen hopper på denne eller en anden har haft samme problem.

Mvh  Lrd
Avatar billede exorcet_martin Nybegynder
17. maj 2003 - 18:28 #1
Hej Lrd.

Hvor har du hentet demoen fra ?

hvad for et program bruger du til at instller spillet med ?

Har du søgt efter nogle af filerne fra Demoen,

Kan også været et fup fra kazaa,
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:30 #2
Henter intet fra kazaa! Har hentet den fra fileshark. Har søgt under filen ja men intet kommer frem. Regnede da bare med jeg skulle dobbelklikke på icon og så gik det derfra
Avatar billede popsy Novice
17. maj 2003 - 18:43 #3
Hmm, Lrd kommer der ingen dialogboks frem når du dobbeltklikker på filen? Den må jo unpacke det et sted, hvor du så skal installere den fra?

Kig f. eks. efter c:\temp eller lignende mapper.
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:46 #4
Har søgt og søgt men kan bare ikke finde en disse :-)
Avatar billede popsy Novice
17. maj 2003 - 18:49 #5
weird, gi' et link til demoen, så henter jeg den i nat, hvis du ikke har fået svar før
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:52 #6
Hej Lars ;)

jeg har lige downloadet Ironstorm demoen fra http/:www.fileshack.com og den køre fint ..så hvis du stadig har modet til det så registrer dig og download den efterfølgende her http/:www.fileshack.com/x?fid=1015 eller søg på ironstorm i search feltet ..det tog mig en lille halv time at downloade de 192MB så det er udemærkede serverer de køre med hos fileshack :)

MVH ExNatteRavnen ..ps: syntes du skulle give det en chance mere nu da du har fået mig til at downloade en demo som jeg selv har orginalen af :))

fra min tråd.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 18:54 #7
hej lrd

det letteste er nok at du sletter det igen ..altså ikke demoen du downloadede (IronstormDemo_2_USA)..men de filer som du installerede fra demoen .. klik på start ..vælg kontrolpanel ..tilføj/fjern programmer ..vælg ironstorm demo og lad så mig guide dig igennem installationen.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2003 - 18:54 #8
Kig evt. her http://www.stormgame.com/uk/demo.htm, der står man skal kalde en fil som hedder IronStormDemo2Europe.exe og så er der noget med at der kan være noget galt med nogle grafikkort :-)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 18:55 #9
der er ikke noget galt med demoen ! ..den virker her
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:55 #10
Heeey exnatteravnen så kom du min fine ven :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:55 #11
Der er slet ikke noget under tilføj/fjern der har jeg allerede været
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 18:56 #12
ja da det lovede jeg jo ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:56 #13
Det er derfor jeg er så forvirret :-)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 18:56 #14
hmm ..det lyder underligt ..er du nu sikker
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:57 #15
Yep har lige kikket igen. Fortæl æige hvordan jeg installere så prøver vi sammen
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 18:57 #16
har du rebootet efter du har installeret ?
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2003 - 18:58 #17
Ja hvis det er en USA du har hentet så hedder exe'n nok ikke IronStormDemo2Europe.exe :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:58 #18
Ja flere gange
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 18:59 #19
bertie ..nej den hedder IronstormDemo_2_USA
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 18:59 #20
Jeg dobbelklikker og så popper der en kasse frem hvor den begynder at tælle op. Der er u ikke markeret felt i kassen der står install på men det er ikke highlightet. Efter den har talt til top lukker kassen og intet sker derefter
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:00 #21
ok jeg har lige slettet demoen ..så jeg er klar ..lav en mappe på C:/programmer der hedder Demo
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:01 #22
på=i
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:01 #23
Er det ikke nok jeg bare opretter en mappe på skrivebordet
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:02 #24
klip filen IronstormDemo_2_USA ud og smid den i mappen Demo
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:03 #25
jo det er det sikkert men det var for at vi gjore det samme ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:03 #26
Er med så langt :-)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:04 #27
ok ..så dobbeltklikker du på IronstormDemo_2_USA
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:04 #28
hvad skriver den så hos dig ?
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:05 #29
ja men så er det jo den skide kasse kommer frem hvoreftervder intet sker :-)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:05 #30
hvad står der i kassen ?
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:05 #31
Der står installer vers mens den tæller op
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:06 #32
Feltet installere bliver slet ikke higlighted kassen lukker bare
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:07 #33
så vent lidt ..men det lyder underligt ..har du antivirusprogrammer kørende i baggrunden ?
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:08 #34
Ja da altid :-) tør ikke lade være
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:09 #35
hmm ..det kunne godt tænkes at det var det der lavede problemer ..så er spørgsmålet om du tør slå det fra imens du installerer demoen :))
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:10 #36
har endu ikke fået virus fra fileshack
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:10 #37
Burde det være nødvendig hvis ikke du har samme problem??

Hvad sker der hos dig når du dobbelklikker på den
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:10 #38
og derfra har jeg efterhånden downloadet en hel del
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:11 #39
jeg har flerer maskiner og den pc jeg har installeret demoen på køre ikke med antivirusprogrammer
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:12 #40
da jeg dobbeltklikkede startede den installationen som den skulle
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:12 #41
lyder sært. Hvad får du frem når du selv dobbelklikker
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:12 #42
okay jeg prøver
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:13 #43
Det er det samme
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:13 #44
tror ikke du behøver at være bange for at slå det fra imens du installerer ..du kan jo bare scanne drevet efter du har installeret hvis du er usikker
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:14 #45
Den lukker ligeså snart den har installeret disse vers fis :-)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:15 #46
Jamen jamen ..det virker altså her ..hvad mon der så er galt ..mon det er din pc der er noget i vejen med :)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:15 #47
det fatter jeg simpelthen ikke :(
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:16 #48
Har andre nogle gode bud på hvad der er galt ?
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:17 #49
hmm jeg har nu fundet nogle nye iconer efter jeg dobbelklikkede

Iron Storm Demo

Arcadeinstaller

IronStormDemo
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:20 #50
Når jeg dobbelklikker på Iron Storm Demo

Skriver den: This installation cannot be run by directly launcing the MSI package. You must run setup.exe
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:20 #51
hvad sker der hvis du trykker på dem ?
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:22 #52
Nr.2 er gamespy arcade install
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:22 #53
hvad med de andre iconer
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:22 #54
ok ..gamespy behøver du ikke installerer
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:25 #55
har du ellers problemer med at installerer ander programmer ?
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:26 #56
JAAAAAA det lykkedes :-)

Ved ikke hvad faen jeg lavede min nu er det installeret
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:27 #57
kanon ..smukt ..perfekt :))
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:27 #58
jeg vil SPILLE nu Smid et svar. 10000 tak for tålmodighed igen igen.

Vender tilbage med vudering
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:27 #59
Chattes ved du :-)

Ha det dejligt
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:30 #60
jamen så god fornøjelse .. husk lige at læse lidt .. C:programmer/ironstorm/demo/readME.htm :))
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 19:31 #61
der ligger brugsforvirringen ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:47 #62
Har spillet en smule og det virker fedt :-)

Døjer dog med lidt skraslen i højtalerene
Avatar billede lrd Nybegynder
17. maj 2003 - 19:49 #63
Vil ind til lillemor men spiller det igen senere.

Hyg dig
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 20:00 #64
man skal lige vende sig til at styre manden ..men så går det osse bare derudaf.
Her på min maskine har demoen den fedeste lyd ..det er faktisk en af de rigtig fede ting ved ironstorm ..det har de fedeste lydefekter ..så det må vi lige få til at virke hos dig også ;)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
17. maj 2003 - 23:32 #65
Hej igen

Prøv at reducere lydkortets hardwareacceleration
Hvis lydkortets hardwareacceleration er indstillet til et niveau, der er højere end indstillingen for Basisacceleration (anden indstilling fra venstre), kan problemet muligvis løses ved at reducere indstillingen.

Sådan reduceres lydkortets indstilling for hardwareacceleration

Klik på Start, og klik derefter på Kør.
Skriv følgende i boksen Åbn:
dxdiag
Klik på OK.
Flyt skyderen Niveau for hardwareacceleration af lyd under fanen Lyd et trin til venstre.

Prøv at køre demoen.

Hvis programmet ikke kører korrekt, og hardwareaccelerationen er indstillet til et niveau, der er højere end Basisacceleration, skal du gentage trin 1 til 5 og flytte skyderen for Hardwareacceleration endnu et hak til venstre.
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 12:04 #66
Når jeg starter spillet op bliver der helt sort skærm selvom der er lyd. Jeg trykker derefter flere gange på Esc hvorefter det kommer frem. Men trods det med lyder så er det sq pisse skægt :-)

Jeg VIL købe dit :-)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
18. maj 2003 - 17:11 #67
kedeligt hvis man skal starte spillet på den måde ;) ..lyden skal helst virke da den er den halve fornøjelse.

hvor langt er du nået ? ..er du kommet ud af skyttegravene :))

det kunne være at jeg skulle gennemføre det igen snart ..så kan det være at jeg vil sælge det bagefter ;)

MVH ExNatteRavnen  ..ps: er nok ikke på i aften ..er tilbage igen mandag aften.
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 17:13 #68
Er ikke kommet så langt da jeg bare lige er ved at lære det. Godt spil du det må jeg sige
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 15:48 #69
Så er den gennemført dog med lidt besvær :-)

Du har helt ret det er en godt spil.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
19. maj 2003 - 20:47 #70
ja det er sg et ret fedt spil ..det er rart med et spil der er bare lidt svært ikke ;) ..du skal vide at det bliver meget sværerer senere i spillet.

fik du fixet det med lyden ?
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
19. maj 2003 - 20:51 #71
hov har lige opdaget at du har sendt mig 2 mails ..havde ikke lige set dem i mængden ..det må du sorry ;) ..men du fik det jo heldigvis til at virke ;)

MVH ExNatteRavnen
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 20:55 #72
hehe ja med din altid gode hjælp :-)