Avatar billede ookay21 Nybegynder
27. november 2000 - 04:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Online brugere på min side siden?

Hejsa, Jeg heder Anders Sørensen og har lavet en søgemaskine der heder Ookay.dk og ligger på www.ookay.dk jeg kunne godt tænke mig at få fat i coden så man kan se hvor mange online brugere der er på min siden,er der nogen der kan hjælpe mig på forhånd tak.

Venlig hilsen
Anders Sørensen.
www.ookay.dk
ookay@ookay.dk
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. november 2000 - 06:10 #1
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
27. november 2000 - 08:15 #2
Jeg har noget lignende liggende i PHP!
Avatar billede ookay21 Nybegynder
27. november 2000 - 08:44 #3
Hej Claus jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere om det PHP min tlf 64415571
Jeg tror nok at jeg gav mine point væk
aner det ikke? er ikke helt sikker på hvordan
det virker.
Venlig hilsen
Anders
www.ookay.dk
ookay@ookay.dk
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
27. november 2000 - 09:43 #4
ookay21! Jeg har det liggende hjemme! Muligvis kan jeg skaffe det her senere i dag, ellers i morgen! Har du en email jeg kan sende til? Min email... stabber21@stompedmail.com